Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Chutné maličkosti

29. března 2011 v 15:49 | bk
Sú to také chutné, milé maličkosti, ktoré ma potešia, keď aj Guru demagógie a propagandy tresne mimo. Ako v ostatnú nedeľu v jednej televíznej debate. Bola to drobnosť, sotva povšimnutá, ale ušlo mu to, čo pri železnej disciplíne dodržiavania propagandistického manuálu nebýva často.

V nedeľnej debate vyspevoval súdruh Róbert svoje klasické evergríny, keď mu oponenta robil Hrušiak (vraj má takúto prezývku). Prirodzene, mydlil debatu klasickými technikami propagandy, v tomto konkrétnom prípade strašením vysokou cenou za teplo, ak sa sprivatizujú teplárne. Najprv k prvej a vtipnej časti, ako mu nechtiac cvrklo do treniek. Potom aj vážne o faktoch.

Pustil som si to z archívu, aby som sa náhodou nepomýlil. Takže Guru vravel nasledovné: " Každá privatizácia znamenala zvyšovanie cien. Toto je graf, ako prudko išla cena hore, až na koniec Dzurindovej vlády, my sme potom ceny postupne znižovali a stabilizovali. Nie je žiaden dôvod sa domnievať, že ak niekto dá veľa peňazí do obrovských podnikov, nestúpne cena tepla". Trošku som to očesal, lebo súdruhov spev bol vylepšovaný šibrinkovaním grafmi a rôznymi blábolmi typu idete privatizovať prakticky všetko... Ale podstatu a pointu som vystihol.

No, takže aby bolo všetko jasné každému, zhrniem to. Podľa Robocopa privatizácia znamená automatické zvyšovanie cien, bez milosti, bez inej možnosti. Tak a prečítajte si predchádzajúci odstavec ešte raz. No, čo mu uletelo? Maličkosť. Hneď v prvej vete poprel sám seba. ON stabilizoval a postupne znižoval ceny. Takže ako? Ide to, alebo nie? Najprv vyhlási ako jedenáste božie prikázanie, ako mantru, že po privatizácii automaticky vzrastú ceny, a hneď to aj poprie, lebo riekne, že ON znižoval ceny. Choré.

Ale pozrime sa na fakty. Totiž mám pocit, že dodnes to socialisti nedokážu prežuť, že jedna z najproduktívnejších dojníc peňazí, SPP je fuč a nemožno na nej parazitovať. Prirodzene je to aj jedna z propagandistických axióm, ktorá sa musí vždy spomenúť, lebo ficovoličovi to znie v ušiach ako symfónia, aký prúser to je, že 49% akcií SPP vlastní súkromník a je už veľmi ťažké tú firmu tunelovať. Takže skúsme sa pozrieť na tie ceny.

Pokiaľ je niekto čo i len trošku gramotný, mal by uznať jeden fakt. Ceny vzrástli kvôli tomu, že sa zrušili choré krížové dotácie. Ak si dobre spomínam, bola to aj jedna z podmienok nášho vstupu do EÚ. Je možné, že ak by vypaľoval vtedy štát súdruh a jeho komando, tak by dnes schengenská hranica kopírovala Česko, Maďarsko, Rakúsko a Poľsko. No a z našim súdruhom by nám bolo hej, kupovať liter benzínu za 63 korún (minimálne), čeče život ako na zámku. Akokoľvek, trochu som si to pozrel a všetci ktorí do toho vidia a videli unisino potvrdili, že zvýšenie cien plynu bolo naozaj zapríčinené zrušením krížových dotácii.

Poďme ďalej. Robocop šibrinkoval v televízii s grafmi. Bolo vidieť len tučnú čiernu krivku, ktorá v poli s názvom Dzurinda, raketovo rástla a v poli s názvom Fico, raketovo padala. Táto krivka mala znázorňovať cenu plynu. A to ma postavilo do pozoru, lebo sám doberám dosť plynu a ani náhodou si nepamätám, že by som za boľševika platil menej. Tak som si nezvyklo zagúgloval a našiel som nasledovné.

Na stránke enviroportál.sk som našiel nasledovný graf pod názvom "Vývoj cien plynu pre domácnosti EUR/GJ". GJ znamená giga Joule...

No a nech vypliešťam oči akokoľvek, stále vidím len jedno. Vždy bola cena plynu pod priemerom EÚ! Žiaden pokles ceny plynu za Robocopa neexistoval (ak áno sotva badateľný), len medzi rokmi 2007 a 2008 cena stagnovala. Presne ako priemer EÚ. Dokonca medzi rokom 2006 a 2009 je nárast ceny o 19%!!!

V roku 2006 prudko vzrástla cena a viac či menej sa motala v ďalších rokoch okolo obdobnej hodnoty.

Skúsme ďalší graf:


Nech hľadám kdekoľvek, akokoľvek, jednoducho všade nájdem len jedno. Ceny plynu rástli aj za Fica, a to v rokoch 2006, 2007 a 2008. Mierny pokles badať len v roku 2009. Avšak ak si dobre pamätám, tak to už bola kríza, kedy ceny ropy a plynu značne padli, takže zníženie cien by bolo tak či tak. Netvrdím, že som gúglovaním strávil mladosť, ale mne sa iné grafy nepodarilo nájsť. A teraz si pozrime, čo vytiahol Robocop:


Ten homunkulus, ktorý drží graf je sám veľký Guru, socialista a ochranca chudobných. Teda sorry, ale keď teraz na to zíram znovu, zdá sa mi, že tučná čierna čiara znázorňuje, že by ceny plynu za "socialistov" boli nižšie ako pred privatizáciou? Tak toto možno smelo nazvať demagogická pornografia.

Milí priatelia. Prečo nie je klamanie a demagógia trestným činom?

A dnes podľa najnovšieho prieskumu by malo boľševické komando tesnú nadpolovičnú väčšinu v parlamente? Nie sme normálny národ, môže hovoriť kto chce, čo chce... Asi si to budeme musieť vyžrať až do dna. A mňa to už extrémne prestáva baviť. Čím viac svinstiev sa vynára, čím viac trestných oznámení sa podáva, čím zreteľnejšie vidíme, akí nechutní zločinci a raubíri vypaľovali Slovensko, tým sú viacej milovaní. Tomuto národu asi niet pomoci. A ja mám chuť na všetko sa tiež vykašľať...

 

97 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 boris wolfgang dobak boris wolfgang dobak | E-mail | 29. března 2011 v 16:51 | Reagovat

Naozaj to nemá budúcnosť. V roku 1990 som hovoril, že sa na slovensku bude musieť vymeniť aspoň päť generácií, aby sa objavil niekto, kto nastolí poriadok. okolo 2000 som už hovoril o desiatich, ale bol som veľmi skeptický. Dnes, v roku 2011 hovorím, že je to beznádejné. Tento štát, ktorý vznikol len preto, aby vyvolení (bezchrbtoví špinaví podvodníci) získali obrovské majetky a politický vplyv v štáte.

A načo je takýto "štát"?

NAHOVNO a najlepšie by bolo ten cirkus Humberto (zvaný niekedy aj SR) zrušiť...

2 boriskacani boriskacani | E-mail | 29. března 2011 v 17:09 | Reagovat

Menovec môj, vidím to rovnako. A u mňa je to o to horšie, že tu ako somár žijem, čo ma dodnes štve, lebo mal som možnosti ešte v minulosti vypadnúť z tohto bordelu, ale akosi som veril v slová ako vlasť, priatelia, zázemie, česť a zostal som. Nuž chybička se vloudila...

3 tomas tomas | 29. března 2011 v 18:18 | Reagovat

Je to tazke... a este ked sa k tomu prida "strielanie do vlastnich" zo strany vlady pri odvodovej reforme tak socialisticka apokalypsa vyzera cim dalej realnejsia

4 Juraj Bartovič Juraj Bartovič | E-mail | Web | 29. března 2011 v 20:56 | Reagovat

Opäť vyníkajúci a fundovaný článok Boris, super- ako vždy.Čo z toho, keď väčšinu čitateľov Tvojich blogov tvoria normálni ľudia a nie tupoidní ficovoliči.Im keby si takýto článok ukázal, alebo by Ti vynadali, alebo by mu nerozumeli a ich reakcia by bola: Dzurinda a Mikloš tiež kradli. Pre ich zaslepenosť  a primitívnosť nie sú schopní tomu porozumieť. Je to pre nich ako pre čerta svätená voda.Išlo ma dr..úť o zem , keď som dnes večer videl v zprávach príspevok, ako Mikloš nariadil  papalášom ( aj sebe)dodatočne zdaniť odmeny. Vzápätí na obrazovke sa objaví Fico a jeho reakcia.Aká asi? Demagogická ako paškoviny z markizáckeho "Na telo" a smerákoviny : Z hukotom jemu príznačným zahučal a zútočil na Mikloša a jeho milióny z privatizácie SPP. Divím sa, že sa k tomuto  znižujú redaktori a aspoň nedajú priestor aj druhej strane alebo neuvedú klamstvo na pravú mieru.Tým ( už sa mi zdá ,že Smer s.r.o. vlastní už aj Markízu) prihrávajú tej aj tak už drbnutej 45% skupine tupoobčanov.Je to fakt šialenstvo čo za ľudí sú títo primitívi.Ale vina je aj na strane pravicových strán( O tom si už napísal celý rad  perfektných článkov) . Naozaj to vyzerá s normánym vývojom na Slovensku katastrofálne.Asi posledný bude musieť zhasnúť svetlo. Použijúc Haberov výraz: je to na grc!

5 Ivan Ivan | E-mail | Web | 29. března 2011 v 21:39 | Reagovat

Ja to vravím už dávno : tento bordel, omylom nazývaný krajinou, by mali z bezpečnostných dôvodov rozpustiť a zakázať. Boris, čítam tvoje blogy, nepostrehol som čím sa živíš, pravdepodobne ale nebudeš v štátnej správe. Ja áno, relatívne vysoko. A vidím veci viac zblízka, takže dosť presne viem ako veľmi nefungujú pretože defaultne fungovať nemôžu. Takže len toľko : ľudkovia, keby ste vy vedeli, že ono je to ešte horšie, špina je zažratá nie že do farby ale do základov a bod návratu je už dávno a nenapraviteľným spôsobom prekročený. V podstate čakám kým sa vyrieši jedna záležitosť a beriem rodinu do zubov a zdrhám odtiaľto asi až na Nový Zéland (lebo ďalej sa vlastne nedá :-)

6 boriskacani boriskacani | E-mail | 29. března 2011 v 21:39 | Reagovat

Dík Juraj za príspevok, supiš, vidím, že si to napísal tak od srdca naraz. Hej, len čistý súhlas. Ale ja začínam byť hotový. Už prestávam vládať, chápať a úplne rozumieť. Dnešný prieskum ma dorazil načisto a fakt to skončí tak, že posledný zhasne svetlo a bude vymaľované. A potom odo mňa ficoidi chcú, aby som sa nevyjadroval vulgárne. Vzhľadom na vymetenosť ficovoličov, sa vyjadrujem mimoriadne vľúdne...krupica...spamätajte sa!

7 Juraj Bartovič Juraj Bartovič | E-mail | Web | 29. března 2011 v 21:55 | Reagovat

[6]:Už len parafrázovať slová jedného , mne nie moc obľúbeného slovenského humoristu: Nuž čo nemožno sa čudovať , že Smer má 45% preferencií, keď na Slovensku sú najsledovanejšími televízne seriály Šeherezáda( Ja to volám Esmeralda, lebo keď pomiešaš jednotlivé diely medzi seba, nikto s pozerajúcih si to nevšimne)  a Ordinácia.

8 boriskacani boriskacani | E-mail | 29. března 2011 v 22:06 | Reagovat

Ivan, myslím že viem presne o čom vravíš. Ja sa snažím asi 18 rokov podnikať ako živnostník. A je to presne aj u mňa. Ľudkovia, keby ste vedeli, aká špina všade je... Ja totiž 90% vecí nemôžem napísať, aby som neprezradil zdroj informácií, vždy musím len tak všeobecne. Ale už viac krát som nanápadko spomenul, že realita je omnoho horšia, ako sa zdá a ako píšem. Ak robíš Ivan čo píšeš, ja ti verím a plus mínus viem o čom točíš. Lebo ani ja nežijem vo vzduchoprázdne. Priatelia, dobre si prečítajte Ivanov príspevok. Presne tak to je. Juraj, súhlas.

9 Boris Burger Boris Burger | E-mail | Web | 30. března 2011 v 18:31 | Reagovat

Problem je aj v tom, ze koalicia nema medzi senou zdatneho recnika. Ten clovek dokaze z pavuciny ukut zlato. Velmi rychlo pochopil a vyuzil na to svoj herecky talent, ze masy oslovi jednoduchou retorikou, vyvolavajuc tzv. triednu nenavist. Stokrat by boli lepsi, ludia okolo Radicovej, ale nevedia komunikovat s obycajnymi volicmi.

10 boriskacani boriskacani | E-mail | 30. března 2011 v 18:35 | Reagovat

Pán Burger, ste to naozaj vy? Ak áno, teším sa, že ste sem zablúdili. A vďaka za reakciu, súhlasím s ňou.

11 de Rastignac de Rastignac | Web | 30. března 2011 v 18:53 | Reagovat

Ako vždy dobrá práca. Keď vytiahneš fakty je to ako keby si banditov mlátil obuškom... :D

12 rados rados | 30. března 2011 v 18:58 | Reagovat

slovensko je krajina blbov...inak si  neviem vysvetlit tych 44%

13 Moj Nazor Moj Nazor | E-mail | 31. března 2011 v 5:18 | Reagovat

Skutocne je skoda, ze tieto Ficove klamstva nedokaze pravica vyuzit a otrepavat mu ich o hlavu dennodenne v mediach.
Na takto klamlivy graf, mal jenoducho Miklos vytiahnut fakty a vykupat Fica v tej jeho demagogii. Neviem ci si Miklos hovori, ze je to pod jeho uroven, bohuzial s tarajmi ako Fico sa jednoducho inac neda, ako len sa znizit na ich uroven, hlavne ked tomuto Chmulovi slepo tlieska 45% Slovakov.

14 kam kam | 31. března 2011 v 8:45 | Reagovat

ja by som tych 45% pre fica nevidel tak pesimisticky.. je to ako vystraha pre vladu, a este stale sa s tym da nieco robit.. do volieb su este 3 roky, takze cas este maju.. niekde pisali, ze aj zaciatkom roku 2009 mal podobne percento a ajhla ako dopadli volby..
a ani nevidim pesimisticky keby vyhral fico.. volici pravice su tí, ktorí sa o seba dokazu postarat, ci uz je tam taka vlada alebo onaka... horsie to potom bude s jeho volicmi, lebo oni na to opat doplatia.. ci uz opatovnym zvysovanim dani (ak po ficovi pride opat pravica) alebo postupnym rozkradanim statu, ked raz nastane doba, kedy nebudu peniaze na nic (tesne pred volbami sa to uz stalo obciam, ked nemali peniaze na nic).. vacsina z ficovych volicov volila aj meciara, takze su nepoucitelni.. a s tym nic nespravime.. z vlastnej skusenosti viem, ze to jednoducho nejde.. mozme vysvetlovat ako chceme.. mne uplne postaci, ak niekoho za tie zlodejiny odsudia.. cim vyssia sarza, tym lepsie.. potom budem mat dobry pocit..

15 Radim Radim | 31. března 2011 v 8:50 | Reagovat

boris, uz nic nepis :) vzdy si po tvojich clankoch uvedomim, v akych sme sr.ckach s 1000 nasobnou intenzitou a potom mam cely den depku. bohuzial, to vidim tiez uz uplne beznadejne. najhorsie na tom je, ze tato rakovina uz je prerastena z tych najvyssich miest uplne vsade a tupych ficoidnych klonov najdes bohuzial uz uplne vsade a na miestach, ktore sa dotykaju bytostene teba a tvojej existencie. taketo spravanie sa stalo na SK normou a formuje dalsie a dalsie generacie nasledovnikov robocopa a jemu podobnych.
kiezby sa uchytila myslienka olivera andrassyho, ktory presadzuje zrusit model 1 clovek = 1 volebny hlas. dovtedy z tejto stoky bohuzial nevyplavame.

16 stanislav stanislav | 31. března 2011 v 8:51 | Reagovat

.....parazitujú všetky strany, bez ohľadu na orientáciu.....v tom máte problém.....

17 vlčko-tlčko vlčko-tlčko | 31. března 2011 v 9:24 | Reagovat

[13]: Mikloš by fakty vytiahol, keby tam bol. Robert to dobre vie, preto s ním do žiadnej diskusie nikdy nechodí. Vyberá si nesympatických protivníkov ako Hrušák, či Palčáky. Proti nim je potom hviezda.

18 Janko Konôpka Janko Konôpka | E-mail | 31. března 2011 v 9:37 | Reagovat

Politici sú jedna banda a držia sa vzájomne za gule.Lebo keby to tak nebolo a našiel by sa aspoň jeden spravodlivý, tí ostatní by už dávno sedeli v chládku a nie v parlamente a na teplých flekoch, odkiaľ sa nám ďalej smejú do ksichtu a pokračujú v okrádaní.Howgh.

19 Boris Borisovič Boris Borisovič | 31. března 2011 v 11:01 | Reagovat

No a ešte jedna maličkosť. Všimli ste si, že Fico niekoľkokrát použil Stalinové slová "keď sa rúbe les, letajú triesky"?! Tento súdruh rád cituje výrazy rôznych boľševikov, marxistov a vrahov. On to nielen demagogicky hrá, on je ozaj zvnútra červený. Hnus!!!!

20 Pan_Ekonom Pan_Ekonom | 31. března 2011 v 11:26 | Reagovat

Cela veda je v tom, že počas predchadzajucich privatizacii prišlo nasledne aj k deregulácii cien. Robert Fico to šikovne využila na svoju propagandu ked to spojil to celku. Pravica ako tradične s ubohou komunikaciou to nevedela vysvetliť. Foco je superdemagog a klamar ale jeho oponenti su komunikačne extra bezzubí.

21 jtkirk jtkirk | 31. března 2011 v 13:26 | Reagovat

Mna celkom zaujal graf, ktory SMERaci ukazovali v parlamente - ceny potravin za Fica a Radicovej.

http://i.sme.sk/vydania/20110318/photo2/sm-0318-002f-parlamentS.rw.jpg

Mne z toho grafu vychadza nasledujuce:
1. Netusime ako vyzeral vyvoj potravin pred Ficom
2. Ceny sa za Fica znizovali
3. Ceny sa za Fica zacali ZVYSOVAT :)
4. Rast cien za Radicovej pokracoval

Hlavne bod c.3 ma pobavil. Kto by od Fica cakal taku uprimnu sebakritiku.

22 boriskacani boriskacani | E-mail | 31. března 2011 v 14:21 | Reagovat

Vďaka páni (možno aj dámy) za reakcie. Výborný príspevok pod nikom Boris Borisovič, trefné, to som si ani neuvedomil. Radim, už dlhšie o tom uvažujem, fakt začínam mať vybité baterky zo Slovákov. kam: možno áno, možno nie, to ako to dopadlo naposledy, nazvem to sprosto, bolo to skurvené štiastie. Pár jedincov navyše Muftimu a bolo by to v prdeli. Ešte raz vďaka všetkým za diskusiu, aj toto mi pridáva na nálade a udržiava zbytky scípajúceho optimizmu

23 pan sudruh pan sudruh | 31. března 2011 v 14:27 | Reagovat

Graf ktory ukazal Fico je blud ale ty si v svojom článku nakecal tiež toľko demagogických blbosti že mám pocit že ťa za to Radičova platí :)... Ty si fakt taky primitív , že si myslíš že za všetko zle múžu súdruhovia? ... opak je pravda

24 emge emge | 31. března 2011 v 14:28 | Reagovat

Pani, tzv pravica je slaba v tom, ze nevie naplno odhalit pred vsetkymi volicmi, aky je sudruh Preceda schopny demagog a prekrucac faktov, ze v tomto je dobry a zaroven je slaba v tom, ze nevie alebo nechce spomedzi seba nasadit neikoho, kto by sa mu v tomto vyrovnal. Jedine tadial vedie cesta an zvratenie situacie, trbea si to priznat. Nemozes sa pred utocnika so sekerou postavit a snazit sa ho porazit slusnym slovom, to proste nejde.

25 emge emge | 31. března 2011 v 14:39 | Reagovat

[22]: Boris, keby Doktor z Elektry nasadil tiez takeho, ako Jano, teda nejakeho svojho Vinca, tak v tej perdeli sme. Volic vseobecne, a zvlast slovensky, sa pri rozhodovani, komu da svoj hlas, neriadi ani naznakom nejakym racionalnym uvazovanim. Jemu stacia sympatie vyvolane prvou signalnou sustavou. V tomto ho vydatne podporuju takmer vsetky media, ked sa este aj dnes pytaju pri rozoberani nejake akrualnej udalosti na nazor takych velicin, ako Slota, Fico, Paska, Vazny, Jahnatek, Pociatek, Kalinak. Akoby aj ti novinari zabudli, co vsetko tito menovani dosrali, ked mali pristup k rozhodovaniu. Keby ich aj s ich nazormi nevystavovali denne na obdiv verejnosti, tak by snad narod na nich zabudol a KSSmer by nemal tolko percent

26 Pika Pika | 31. března 2011 v 14:41 | Reagovat

[9]: Toto rozpravam roky, modra farma mala ten rovnaky problem aj cez ich starsie vladnutia... nevedia sa predat..komunikovat s ludmi... potom lahko pride socan a hreje si polievocku

27 pan sudruh pan sudruh | 31. března 2011 v 14:58 | Reagovat

Ešte že je tu toľko chytrákov a my všetci  sme asi totalne blby, teda podľa pisateľa článku. Vy si myslite že pravice neklame, nema svoje kšeftiky? Ak ano tak je dobre že je Vás tak málo. No ale my poďme pracovať a vy si tu ďalej píšte aký ste dokonaly.

28 boriskacani boriskacani | E-mail | 31. března 2011 v 15:08 | Reagovat

Ach jaj pán súdruh, ešte aj nik výstižný! Súdruh, vy ste to celkom dobre vystihli, najmä v prvej polovici príspevku. A musím pochváliť argumenty, ako vždy k veci, trefné a presné. Vidím, že Súmračná sa aktivizuje. Ako zvyčajne.

29 pan sudruh pan sudruh | 31. března 2011 v 15:29 | Reagovat

No boriskacani ak si si nevšimol v prvom prispevku som uznal že graf ktorý fico uukazal je blud. Takže ano klamamal a mne môže byť ukradnutý. Mne vadí jednostrannosť článku a z neho prameniace tvrdenie, že všetci sociálne zmyšľajúci slováci su hlupáci. To snať ani naši neprispôsobivy nemajú tak jednostranný názor. Takže si tu ďalej počuvaj len chvály, to maš asi rad.

30 Lineker Lineker | 31. března 2011 v 15:39 | Reagovat

Boris niet čo dodať, vlastne je jedno ktorá farba, ničíme sami seba, ako ja hovorím "mám rád túto krajinu ale ne tento štát"...

31 ataniel ataniel | E-mail | 31. března 2011 v 15:49 | Reagovat

Zaujimave bolo citat clanok a aj prispevky k nemu.Tu sa asi stretol cely koalicny klub.Ludia,akoby vam niekto platil za tu kritiku smerom k opozicii resp. priamo na R.Fica. Uvedomte si ze minca ma dve strany,a zajtra si mozete precitat clanok od niejakeho opozicneho politologa ktory bude smerovat a ukazovat na vsetky preslapi a klamstva opozicie.Len tak namargo vsetkeho.Vsimol si niekto ako SDKU na niejake obdobie schovala pana cigana?Asi preco?Odrazu nova tvar SDKU,tazko vydretych cez 20% vo volbach,zapredanie vsetkej moralnosti voci statu a zgrupenie z KDH a madarmi a moze sa ist vladnut,vietor utichne,pan Mikulas je opat na scene a ide sa dalej...Nebudte smiesny!Vsade je svinstvo a treba byt objektivny.A netreba utekat ako niektory tu z vas podotkli,ze zbalime a ideme az na Novy Zeland.Skoda,velka skoda, ze naozaj uz nepride niekto a namiesto tolkeho vykecavania sa a kritizovania aj nieco nepodnikne a nezastavi to.My slovaci niesme hlupi,veru ze NIE,ale sme zbabeli!Vieme o co prichadzame,vieme o co sme ukrivdeny,vieme co nam patri,ale nerobime s tym nic!Popocuvame si radio v aute,vecer si tie spravy potvrdime TV novinami v telke,ponadavame si,dame si pivko,pozrieme tie spominane serialy a ideme spat! Zamyslime sa nad tym vsetkym !

32 boriskacani boriskacani | E-mail | 31. března 2011 v 18:39 | Reagovat

pan sudruh: ok, trochu vážne, keď ste reagovali. Po prvé, ja osobne som značne sociálne cítiaci človek, môžete veriť, nemusíte, ale je to fakt. Ale cítim aj, že ficoidi sú všetko iné, ako sociálni, to len prišli chytro na to, aké heslá najlepšie účinkujú a ako vidno, najviac o sociálnosti. Keďže som o tom presvedčený, tak v tom duchu píšem, je to môj názor. Som presvedčený, že ten kto najviac kváka o sociálnosti, najviac sociálne slabým uškodil a celý ten podvod je len o jednom, dostať sa k peniazom daňových poplatníkov. Sľubujem, ak aj dnešní spáchajú aspoň 10% takých prasačín, ako ficoidi, tak budem prvý, kto to bude pranierovať. Moja motivácia, prečo som tento článok napísal bola tá, že dobre, na demagógiu sme si už u Róberta zvykli, ale to čo ukázal lajf na kameru, to rozbilo všetky mantinely "ako-tak bežnej" demagógie. A treba si uvedomiť, že menej zdatný jedinec, vidiac ten graf, nepoužijúc vlastnú hlavu, tomu dokáže uveriť. Inak povedané, je to drzé a podlé megaklamstvo a nepamätám si nikoho, kto by bol schopný vytiahnuť až takýto prúserácky graf! Lebo čo je moc, to je moc.
ataniel: celkom som nepochopil, čo ti vadí. nepostrehol som, kde sa v tvojej kritike nachádzajú fakty, ktoré by hovorili o ohrození rozpočtu, vytunelovaných miliardách a iných aspoň trochu podstatných veciach. A propó, tak keď si trošku pospomínam, vybavuje sa mi, akých si súdruh Róbert vybral spojencov, s ktorými obcoval v koalícii. O každom z nich sa on osobne vyjadril, že sú zlodeji a kmíni. K tomu len gratulácia... ale s niektorými pasážami sa dá súhlasiť...
Vďaka všetkým, ktorí obetovali čas a prispeli

33 rados rados | 31. března 2011 v 18:53 | Reagovat

ataniel, bud tak dobry a urob si prehlad vsetkych "skandalov" pravice a porovnaj ich aspon s niekolkymi(kazdy piaty skandal bude stacit) so zlodejinami tvojho zlodejskeho vodcu a potom to tu mozes vycapit...
tvoje priblble dristy sa ani nedali citat do konca...

34 Anton Anton | E-mail | 31. března 2011 v 19:30 | Reagovat

Smer nikdy nebude vládnuť sám ... na to nikdy nenaškrabe. Prieskumy sú nič. Už mu také prieskumy veštili samoděržavie, a nič, je odpísaný. Zatiaľ. Dúfajme že navždy.

Chybou Slovákov je, viď hneď prvý príspevok v diskusii, že čakáme na Spasiteľa.

Žiaden Spasiteľ nepríde. Môžeme dúfať v rovnováhu, že sa proti rozožratým zlodejom niekto zaprie do dverí a chvíľu to udrží v rovnováhe ...

Lenže Slováci stále čakajú na Spasiteľa. Asi si budeme musieť aj tohto magora R.F. vyžrať do dna ... asi bude v nasledujúcom volebnom období vládnuť spolu s KDH ... potom začneme hľadať ďalšieho Mesiáša = Magora

35 Anton Anton | E-mail | 31. března 2011 v 19:44 | Reagovat

[14]: to Kam ... maličké upresnenie, väčšina Mečiarovych voličov leží v hline, vďaka Bohu.

36 rms_ rms_ | 31. března 2011 v 19:52 | Reagovat

Snad na doplnenie: http://www.demagog.sk/diskusie/134/robert-fico-vs-pavol-hrusovsky

37 lubo lubo | E-mail | 31. března 2011 v 20:38 | Reagovat

Bohužiaľ celú túto propagandu a zvyšovanie preferencií Ficoidom robia hlavne média,neschopní novinári a komentátori TV a všetci čo vytvárajú mienkotvorbu národa. Už len tým ,že im klamárom dávajú priestor a nevedia ich zotrieť za ich demagogické reči a klamstvá. Samozrejme im k tomu napomáha aj koalícia ,že nevedia predať svoju prácu zrozumiteľne pre všetky vrstvy občanov a taktiež adekvátne a faktami zotrieť všetkých demagogov strany Smer a SNS. Však z tých ich tlačoviek na TA3 musí byť normálnym ľuďom na grc ! Čo slovo to "perla" -lož, demagogia, hnoj,..A všetci ,čo by mali tieto nezmysly vyvracať držia hubu -nerozumiem tomu. Prečo nedajú viac priestoru nezávislým odborníkom a diskusiám občanov. Stále tie isté ksichty , tie isté reči dokola , akoby sa to všetci spolu učili po nociach od veľkého Robocopa. A blbučkí Slováci im to žerú - fuj,hmus,..!!

38 kri kri | 31. března 2011 v 20:56 | Reagovat

No, zajtra budem mat viac casu, tak ta rozoberiem ako dzurindov bicykel. Fica som nikdy nevolil! Zatial v skratke. Za dzurindu vstupli ceny cca 5 nasobne, krizovo dotujeme spp zisk z tranzitu priamo z nasich penazeniek, z nasej prace, drahe energie spomaluju rast ekonomiky, dnes jej ozdravenie. Ceny plynu na slovensku rastli napriek klesajucej spotrebe plynu a to z dovodu zachovania urovni zisku. Nastuduj si kolko penazi sa preinvestovalo v spp do roku 98 a potom. Atd atd. Zajtra...

39 Mato Mato | 31. března 2011 v 22:19 | Reagovat

Pravicovi priatelia.
Dakujem za komentare a potvrdenie spravnosti rozhodnutia pred dvomi rokmi to na Slovensku zbalit a ist zit prec.Vzdy ked mam tazku chvilu/myslim clivotu po rodnej hrudi/ a mam cukanie vratit sa spat,tak si precitam vase prispevky a som naspat v realite a som rad,kde som .Rodina a moje deti,ich buducnost,su pre mna totiz prvorade a bohuzial je Slovensko bananova,mlada,nestabilna krajina ,ktora sa bude este dlhe desatrocia,storocia formovat. Mam rad Slovensko,ale nemozem vystat tych 45 percent mentalne retardovanych. Apropos-prof. Cyril Hoschl-cesky psychiater raz prednasal,ze kazdy narod ma 33 percent populacie mentalne subnormnych-takze tu niekde bude ten pes zakopany.Drzim vam paste ,bojujte s tou tupostou dalej,bez otupenia. Bojim sa len jedneho, stretavam cim dalej , tym viac ludi,ktori normalne a realne  rozmyslaju a na SK to balia/bud idu za hranice bananrepubliky,alebo vesmiru- Satinsky,Radic,J.Filip

40 Lubos Lubos | 31. března 2011 v 22:58 | Reagovat

V prvom rade sa ti chcem podakovat za skvele clanky ktore uz citam mozno ze uz aj treti rok ak nie dlhsie. V podstatem chapem tvoj hnev na Ficovolicov sam som vyrastal v robotnickej rodine kde ako tradicne mali svoj pomysleny piedestal njprv Meciar a potom Fico. Psychologia Ficovolicov, ako som ju mal v priamom prenose zazit aj na vlastnej kozi nie je komplikovana. Zmes strachu a emocii vyvolane klamstvami Meciara a Fica. Strach zo vsetkeho tam z vonku. Tam vonku (myslim tym dalej ako je ich dolina)je pre nich nepochopitelny svet. Je pre nich nepochopitelne zobrat osud do vlastnych ruk. Je to vsak ich volba a ja im to neberiem. Rozhodli sa zostat vo svojej doline tak nech to tak maju. Pisem ti preto, ze pokazdom prieskume citim z tvojich clankov skleslost, alebo ako by som to nazval. Hovoris o polovici Slovakov ako tupych Ficoidov, pricom si ta dovolim upozornit aj na demagogiu z tvojej strany. Nie polovica Slovakov je Ficovolic. Nebudem pisat presne cisla, trepnem to iba tak z hlavy. Podla posledneho telefonickeho prieskumu, podotykam telefonickeho, by sa volieb zucastnilo cirka 50% Slovakov, ktori mozu volit. je to uz tradicne cislo, ktore sa pohybuje v rozmedzi plus minus 5%. Kedze Slovakov ktori mozu volit je 2.5 miliona (podla poslednych volieb) volieb by sa zucatnilo 1,25 miliona a z toho by volilo Fica 44% a to je okolo 500 tis. Ficovolicov, takze ani zdaleka nie polovica Slovakov. Problem je, ze vacsina je Slovakov je apaticka. neschopna rozmyslat. V tejto vacsine prevlada nazor naco budem volit aj tak sa nic nezmeni a myslim si na tuto vacsinu by si mal zameriavat svoje clanky. Nie utocit na Ficovolicov a Fica. Myslim si ze je dobre ze sa nikto z koalice nehada s Ficom, pretoze je tu jedna stara dobra pravda: Nehadaj sa s debilom, pretoze ludia neuvidia rozdiel.
Pod naspat na sme.sk. Mozno ze zobudis viac Slovakov ak budes publikovat tam. Tu si taky zabudnuty. Este raz dik za tvoje clanky.

41 boriskacani boriskacani | E-mail | 31. března 2011 v 23:52 | Reagovat

Priatelia, všetkým vďaka za príspevky a hádam mi prepáčite, že nestíham na každý reagovať. Lubos, na teba zareagujem. Máš úplnú pravdu.Ale ja jednoducho zovšeobecňujem. Ked skoro polovica z tých, čo by išla voliť, by volila demagóga, tak ja si to zovšeobecním, že to je približne polovica. Ak to cítiš ako demagógiu, nechcem to vyvracať. Inak, neviem, ako by som ja, spoza počítača vedel ovplyvniť tých, čo nechodia voliť, keď to nedokáže žiaden politik, ktorý má k dispozícii milióny na kapane. Myslím, že skôr dokážem zobudiť nejakého ficovoliča (čo sa mi fakt aj podarilo). Napríklad týmto článkom som im chcel povedať nasledovné. Milí ficovoliči, fakt vám nevadí, že vás Robo považuje za mentálnych retardov? Veď ten graf bol určený pre vás, nie pre tých, ktorí sú presvedčení, že súdruh povie pravdu len keď je off record, ako v známej nahrávke. Necítite sa ponížení, ked vám predostrie takúto absurditu? Ak vás ja počastujem nejakým nepríjemným prívlastkom, tak to len tlmočím do šudskej reči, to čo vám Róbert denne hovorí, skryté napríklad v obdobných grafoch. Fakt je vám to jedno a máte ho radi?
A ešte lubos, zatiaľ nejdem na smečko, jednak ma vyradili z výberu dosť nechutným spôsobom a momentálne tam necítim potrebu prispievať. Možno sa to zmení, ak bude treba. Ale vďaka za tvoje slová. Možno som tu zabudnutý, ale taký som aj chcel byť, hoci po niekoľkých článkoch na titulke vybrali.sme sa tu čítanosť pohybuje okolo 1.000 kusov denne, čo je až viac, ako som kedykoľvek myslel. A vieš, fakt niekedy toho mám tak plné zuby, že až...dúfam chápeš...

42 zojoda zojoda | 1. dubna 2011 v 1:22 | Reagovat

Neviem, prečo Ficov spolurečník nepovedal, že graf abs. nezodpovedá skutočnosti a odkiaľže ho odkreslil.
Sú ešte 3 roky. A nech si len ficivolič myslí že jasne vyhrajú a miesto voliť to pôjde osláviť do krčmi.
1.Vláda môže pred voľbami zmeniť taktiku.
2. Fico nedostava pri voľbách nikdy ako pri preferenciách.  
3. keby predsa zostavil vládu pomocou toho alkoholika, znemožní sa sám.

43 ja ja | 1. dubna 2011 v 6:00 | Reagovat

tak mi potom iste vysvetlis ako je mozne, ze tento chliev a bieda, pocnuc zdravotnictvom, cez skolstvo a konciac pri platoch ludi, je vylucne len v komunistickych krajinach eu. ak ich porovname s nekomunistickymi. kto komu robi volov a sluhov, kto a kam chodi pracovat za bananove mzdy, avsak vzdy vyssie ako komunisticke - oni nam, ci my im?

44 ja ja | 1. dubna 2011 v 6:04 | Reagovat

to bolo pre cestpraci pana sudruha, c. 23

45 ataniel ataniel | 1. dubna 2011 v 7:04 | Reagovat

Boris.Co mi vadi?Len to ze sa tu rozprava o jednej strane mince ako som to metaforoval.Kazdy tu "kyda" na momentalnu opoziciu resp. konkretne na stranu SMER a R.Fica.Ja len ze problem je celkovo globalne v slovenskej politike.Ale beriem to,ze tento clanok a diskusia je hlavne o totalnom preslape a klamstve p.Roberta.Ja som sa len snazil tym vsetkym povedat,ze vela kecame a publikujeme a "skutek utek".Ci si ty,alebo ja mala ryba na to aby sme s tym nieco urobili?No neviem,neuspechy sa mozno prave tam zacinaju...ked si clovek neveri a "este pred zaciatkom stavby pesimisticky a bojazlivo kometuje ze ten zakladny kamen nieje kam polozit".
Na margo pana Radosa(33) chcem len podotknut,ze nemam ziadneho vodcu ci to bolo myslene metaforicky alebo realne.Myslim ze aj s mojeho prispevku bolo citit nestrannost.Zvysok nebudem kometovat...tie tvoje zaveri si pis na socialnu siet a nie do serioznej debaty.
Chcem este taktiez podakovat Borisovi za skvelo vypracovany clanok ktory bol mozno tiez trochu z nadcaskou demagogie a politickeho smerovania do jedneho bodu a nebola spracovana objektivna obojstranna tvar politickych vodcov,ale tak mozno ten buduci clanok bude prave o tom.

46 Otras Mozgu Otras Mozgu | E-mail | 1. dubna 2011 v 9:14 | Reagovat

Kacani, vy ste pripad pre psychiatra. Uprimne mi je vas luto. Argumentaciu nemate najhorsiu, ale forma a bohorovne sebavedomie a presvedcenie ze vasa interpretacia je jedina spravna je priam patologicka. Snaha o stiplavo ironicky text, zalozeny na - podla vas objektivnych - zdrojoch je marna. Par vasich clankov som cital, ale uprimne, je to hruoza.

47 Gabriela Gabriela | 1. dubna 2011 v 9:39 | Reagovat

Som veľmi rada, že som si prečítala článok aj všetky reakcie. Hneď sa cítim lepšie, lebo Vaše príspevky hovoria, že predsa len nie som sama, čo mám rovnaké názory, ako Vy všetci. Pozrite, pred pár rokmi sme si mysleli, že Mečiar bude vládnuť naveky. Fakt je ten, že už je v (dúfam navždy) len v našej smutnej histórii. Fico je síce mladší a prefíkanejší, ale podstata je rovnaká. A pokiaľ si to porátame, ešte stále to vyzerá tak, že je to zhruba 50 na 50 - ich a my. A je to aj dobre - keď súčasná vláda má nad sebou hrozbu vysokých preferencií opozície. Keď tá hrozba nie je, hneď začnú riešiť sprostosti. Aj na nich je potrebné stále dozerať. Takže tak.

48 foto69 foto69 | E-mail | Web | 1. dubna 2011 v 9:52 | Reagovat

V slušných krajinách to ale funguje tak, že hrozba silnej opozície pre politikov neznamená rozkradnutie krajiny, to je to deprimujúce
Inak súhlasím, že toto je možno najkultivovanejšia diskusia, akú som kedy čítal na margo politickej témy... až je mi to celé podozrivé, vulgárna úderka zo Súmračnej má tento týždeň asi dovolenku

49 scarabeus scarabeus | 1. dubna 2011 v 13:54 | Reagovat

boriskacani pise trefne a dobre bola by skoda prestat. Robit nejake vazne uzavery z priekumu preferencii politickych stran dufajme ze tri roky pred dalsimi volbami sa mi zda trochu prehnane. Za tri roky sa moze udiat mnoho pozitivneho alebo aj negativneho pre Slovensko. Ja si dokonca viem predstavit kazdodenne tlacovky Fica a jeho spolupachatelov z poza Leopoldovskej vazenskej brany.

50 rados rados | 1. dubna 2011 v 14:08 | Reagovat

ataniel: si natahany??? ani nevies co si pisal???

51 HeyJoe HeyJoe | E-mail | 1. dubna 2011 v 16:11 | Reagovat

Boris,len tak dalej.
Nech si eX ukazuje grafy ake chce.

52 Gabriela Gabriela | 1. dubna 2011 v 16:24 | Reagovat

[5]:Niekto múdry povedal: " Ak sa prestaneme usilovať, hlupáci zaplavia svet ". Platí to stále a v podstate nie je kam utiecť. Zoberte si, kto vládne v Taliansku, ani Francúzsko nie je na tom až tak úžasne...Myslím, že aj na Slovensku je dosť slušných ľudí a na všetkých postoch a keď som si dnes prečítala Vaše reakcie-majú aj zmysel pre humor-čo je fajn.Netreba podliehať depresii. No a Šeherezáda? To že chcú mať ženy trochu romantiky ešte neznamená, že sú hlúpe-ja by som to nazvala rozprávkou na dobrú noc. A navyše-percentuálne najviac agresívnych komentárov od Fico-voličov sú muži, nevšimli ste si to? Aspoň mne sa to tak javí.Nechcem tým obhajovať tuposť "Jednoduchej Márie" Ale úroveň to má približne takú, ako kedysi "Angelika".Ja by som to skôr nazvala pozitívom-seriál nepoužíva vulgarizmy, služnosť vyhráva a pod.Ak by som mala posudzovať úroveň nášho národa a lámať nad ňou palicu - zobrala by som skôr reláciu s Martinku z Martina a šéfku z Východu.Tam už niet čo dodať. No a prečo má Fico toľko voličov? Môj názor je taký, že tak ako kedysi Mečiar, bol "vodca-tvorca národa" a búchal päsťou do stola a na všetko mal hneď odpoveď a riešenia, tak toto isté robí Fico. Prejavuje dominanciu, silu a ráznosť. Skrátka-sme zakomplexovaní a potrebujeme silnú ruku.Nie sme schopní ani ochotní prevziať zodpovedenosť za svoj život, rozhodovanie a konanie. Stále potrebujeme, aby nás niekto viedol a rozhodoval za nás.Preto nemá úspech (dúfam že sa to zmení)mierna a slušná Radičová. Nie je v pozícii "vodcu národa". Len schopní, samostatní a zdravo sebavedomí ľudia potrebujú slobodu v rozhodovaní a štát, ktorý zabezpečí bezpečnosť na ulici, slušný právny systém a slušné zaobchádzanie s vyzbieranými daňami.Taký človek, seba rátam k nim, nič viac od štátu nepotrebuje. No a v tom vidím problém. Aké percentuálne zastúpenie k 5 mil. Slovákov je takýchto a koľko je tých druhých,čo vzdychajú , ako bolo dobre v socializme, keď sa "štát" o všetko postaral. Celá Európa zaváňa socialistickým duchom a kým sa v celej Európe nedohodnú, že za nezodpovedné rozhadzovanie štátnych prostriedkov budú politici trestnoprávne zodpovední, tak budú mať vlády tendenciu skĺznuť do plytvania a kupovania si voličov nezmyselnými "sociálnymi " úletmi.

53 nellolita nellolita | Web | 1. dubna 2011 v 19:32 | Reagovat

www.nellolita.blog.cz

54 pofo pofo | E-mail | Web | 3. dubna 2011 v 0:21 | Reagovat

Ceskoslovensko nemalo bud nikdy vzniknut alebo nikdy zaniknut. To je cele. Zbytok je len omacka.

55 nellolita nellolita | Web | 3. dubna 2011 v 9:19 | Reagovat

Budem veľmi rada ak si kuknete môj článok o návštevnosty čo hovoríte páči sa vám? http://nellolita.blog.cz/1104/navstevnost

56 sexy-n-chic sexy-n-chic | Web | 5. dubna 2011 v 10:56 | Reagovat

Ahoj. Chětla bych tě pozvat na stránky kde prodávám levné a značkové oblečení od 60i korun ;). Přijď se kouknout :)

www.SEXY-N-CHIC.blog.cz

57 Jitka Jitka | Web | 5. dubna 2011 v 11:28 | Reagovat

[54]:Souhlasím.Jenže jsem přesvědčena, že pokud by si to Slováci nezkusili na vlastní pěst, nebyl by nikdy v celém Československu klid.Dnes už je pozdě bycha honit.

58 Jakub Jakub | 5. dubna 2011 v 12:36 | Reagovat

Bez urážky, ale vieme ako to bolo so Slovákmi v Československu. Vždy sme ťahali za kratší koniec nech sa jednalo o čokoľvek. A mnoho zlých rozhodnutí sa presadilo práve pre nášho väčšieho brata - príklad voľby po druhej svetovej, kde v ČR vyhrali komunisti a '68 bol toho priamy dôsledok.

Nehovoriac o tom, že po rozdelení republiky nám zostala len tá príslovečná holá ryť. Aj keď, kto sa nechá okradnúť, ten si ani nič iné nezaslúži, či?

59 Jakub Jakub | 5. dubna 2011 v 12:37 | Reagovat

pardón - riť je s mäkkým :)

60 mirko70 mirko70 | E-mail | 10. dubna 2011 v 16:21 | Reagovat

Nie som síce zarytý kresťan,ale hovorí sa o 40-ročnej výmene krvi.Toľko blúdil Mojžiš púšťou aby ho potom čistého Boh vpustil do zaslúženej zeme.

61 Radiar Radiar | E-mail | Web | 11. dubna 2011 v 10:48 | Reagovat

Zdravím Boris, som na tomto blogu prvýkrát a určite si ťa zaradím do zoznamu blogerov, ktorých je hodno si prečítať. Je vidieť, že rozmýšľaš nad vecami, o ktorých píšeš. Páči sa mi, že používaš argumenty, lebo to sa už dnes často nevidí. Len tak ďalej.

62 Marian Marian | 11. dubna 2011 v 11:40 | Reagovat

Ja sa z toho asi po.........

http://richardsulik.blog.sme.sk/c/261941/Fico-nas-spasitel.html?fb_ref=like_clanok_dole_blog;like_clanok_dole_blog

Co za totalne retardovanych bolsevistickych zvrhlikov je to ten Smer, ved to nie je na psychiatra, to je na gulku...

63 hlavní barbie girl hlavní barbie girl | Web | 12. dubna 2011 v 18:26 | Reagovat

Moc krásný blog.
Chceš se stát mou affs a spřátelit tak blogy? Tak mi napiš na blog.
Jinak Prosím,koukni se na blog http://truefabulousgirls-celebrate.blog.cz
Je tam všechno o modě,kráse,zábava,celebrity a spousta rubrik o tom,co se týká tvého života.

64 Daisy Daisy | Web | 12. dubna 2011 v 22:27 | Reagovat

zajmavi..

65 nezalezikto nezalezikto | 14. dubna 2011 v 12:49 | Reagovat

Vy uboziaci, radsej volte smolkov aj s tou ich smolinkou modrou,SSákov teplých a trepnych "krestanov"co tym nazvom zakryvaju ich demenciu, a budeme sa mat ako presce v Rakusku a ukrajine zaroven. Ceny rakuske,platy a uroven ukrajinska,samozrejme okrem tych debilov co si budu ruky medlit nad tym ako ich taky tupci ako vy mohli volit...Len tak dalej

66 sakjanie? sakjanie? | 15. dubna 2011 v 9:56 | Reagovat

no lebo s fikom by ti tu bolo uzasne? vobec ti nevadi ze taky silny socialista ma hodinky na ktore priemerny clovek setri pomaly cely zivot, ze slota sa vyvaza na najdrahsom aute sveta pomaly? tebe nevadi ze si to kupuju aj z tvojich penazi??? a buducnost slovenska vidim tiez velmi cierno bohuzial, lebo priznavam aj dnesna koalicia si to dost pos.... bohuzial.

67 Juraj Juraj | 15. dubna 2011 v 14:23 | Reagovat

Súhlas

68 Blood Princess Domi^^ Blood Princess Domi^^ | Web | 16. dubna 2011 v 20:57 | Reagovat

Áhoj, potřebovala bych hlas, ale velice bych ocenila, kdyby ten tvůj patřil právě mě - http://grafika-na-tvuj.blog.cz/1104/12-kolo-sonb - pro Blood Princess Domi^^ :) díky, ráda oplatím :)

69 Sanford27Colette Sanford27Colette | E-mail | Web | 7. listopadu 2011 v 11:03 | Reagovat

Do you understand that it is the best time to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a>, which can make you dreams real.

70 Pradeep Pradeep | E-mail | Web | 3. července 2012 v 16:41 | Reagovat

Tady je to velmi zajímavé

71 Caseycooto Caseycooto | E-mail | Web | 12. října 2017 v 1:57 | Reagovat

Some people, especially those running on busy daily schedules tend to use the pills to help maintain weight since they can not afford to follow all the diet programs. This is not advised. It is recommended that one seek advice from a professional in this field before using the pills. This can save one from many dangers associated with the misuse.

The diet pills should always be taken whole. Some people tend to divide the pills to serve a longer period of time. This is not advised and can lead to ineffectiveness. If it is required that one takes a complete tablet, it means that a certain amount of the ingredients are required to achieve the desired goal. It is also recommended that one does not crush the pill and dissolve it in beverages. Chemicals found in beverages have the potential of neutralizing the desired nutrients in the pill thereby leading to ineffectiveness. The best way to take the tablets is swallowing them whole with a glass of water.

The diet pills speed up the metabolic processes. This is the key factor that leads to the burning of all the fats in the body. This means that one passes out lots of urine, which subsequently leads to dehydration. It is imperative that the user take lots of water round the clock. This will help curb dehydration, which can lead to health problems. In addition to that, water offers the required medium for the function of the nutrients and elimination of the fats.

When buying the review of diet pills, it is imperative that one gets the most recommended dose. People tend to compromise the quality and effectiveness of the tablets due to the variation in cost. The low priced pills depict poor quality, which means their effectiveness is not reliable. Some have also been found to cause health problems. The dose should also be taken as recommended. Over dose will not speed up the process but rather lead to complication. This will increase risk of side effects. If the taking of the pill is forgotten, do not take more to compensate for the lost time.

The diet plan enclosed with the diet pills has also to be followed. According to the requirements, the termination of the diet must be done even with no results. This means your body is irresponsive.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama