Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Hra, ktorú neuhráte

14. října 2011 v 12:01 | bk
Stáva sa mi to na Slovensku často a bežne. Nerozumiem ľuďom. Vtedy začínam pochybovať, či som brzda ja, alebo je to naopak. V dnešných dňoch je to obdobné. Zíram ako krtko do slnka, koľko ľudí hádže pád vlády na SaS. Potom sa ani nečudujem, že na Slovensku môžu mať patologickí kmíni skrývajúci sa pod označením socialisti 40%-nú podporu. Ak aj veľká časť pravicových voličov, o ktorých by sa dalo predpokladať, že nemajú tekvicu vyplnenú len senom, kotkodákajú tú istú pieseň.

Niektoré veci v politike sú zahalené ťaživou, nepreniknuteľnou hmlou, sú nečitateľné a zámerne dokrútené, aby sa v nich nikto nevyznal. Sú však veci, ktoré sú krištáľovo priezračné. Tak ako ostatný prúser. A preto sa pýtam s plnou vážnosťou, ako môže niekto, kto čo i len trochu dlhšie sledoval celú genézu hlasovania o eurovale tvrdiť, že za pád vlády môže SaS?

Tie dôkazy sú jasné a evidentné, čítal som ich už tisíc krát, nechcem ich tu ako papagáj opakovať. Mňa zaujíma niečo iné. Kto tú špinavú a nechutnú hru rozohral a prečo. Aby to bolo úplne jasné každému, o čom točím, tak pre mňa je nespochybniteľné tak ako že zajtra vyjde slnko na východe, že za pád vlády môže zvyšok koalície. Zopár hajzlíkov, dôvod nepoznám, hoci tuším (ale to je teraz nepodstatné), hrá s celým Slovenskom špinavú hru. Pýtam sa, ako si to môžete dovoliť vy prasce? Ja osobne, som sa tri roky jedoval, vypisoval som články, robil som "antifico evanjelizáciu", veľký prd som za to mal, okrem neustálych mailov, v ktorých som bol vymetenými ficovoličmi označovaný všetkými mutáciami pohlavných orgánov ženského a aj mužského rodu, a vy si dovolíte takto mír nix, dír nix povaliť vládu? Mali ste na rováši kopec prúserov, mnoho ľudí robilo za vás tú neviditeľnú prácu volebnej agitácie, aby ste sa dostali k válovom, vy ste okrem stupídnych predvolebných bilbordov, ktoré pripomínali skôr reklamu na životnú poisťovňu nespravili nič pre nejakú očistu, pokánie, alebo aspoň pre presvedčenie nás voličov, že sa budete správať trochu inak zhola nič, priatelia!

Ani vo sne ste neverili, že sa podarí boľševických kmínov poraziť a to, že to vyšlo hraničí so zázrakom. Ale nie kvôli tomu, že vy by ste nejako excelovali, že by sme si mysleli, že máte svätožiaru nad tekvicami, pre to ste nespravili absolútne nič. Bol to výlučne pocit zodpovednosti veľkej masy voličov, ktorí zaťali zuby a išli voliť menšie zlo, aby tí prefíkaní gauneri nemohli ďalej nehorázne rozkrádať Slovensko! A vy si dovolíte šmahom ruky naflusať nám všetkým ktorí vám zabezpečili vládnutie do tváre? Aby bolo jasné, tieto odstavce adresujem hlavne manekýnom z SDKÚ...

Vedeli ste, že SaS urobí to, čo tvrdili odjakživa. To, čo ste ešte nedávno tvrdili aj vy všetci do hohy. Len vy ste akosi zmenili názor, lebo Šarkézy povedal, že dobré je napchať stovky miliárd do euravalu a dotovať z nich parazitické, socialistické vlády a banky, ktoré hrali vabank. To stačilo. A keď sa pridala aj Angela, tak argumenty boli na stole. Nie vecné. Ale také, ako z demagogického manuálu firmy zo Súmračnej v Bratislave.

Všetci vieme, že euroval je perverzný. Vedia to najlepší ekonómovia na svete, vieme to aj my, lebo na to stačí zdravý rozum. Politici sú riadna chamraď. Viete prečo je možné, že sa takáto chorá vec vôbec schválila? Lebo na tie peniaze sa nebude skladať ani jeden jediný politik, ale tí, ktorých sa nepýtajú, či súhlasia, tí, ktorí ich živia, ktorí sú zaujímaví akurát pred voľbami. Ak by to mali platiť priamo politici, tak vám garantujem, že obdobný paškvil sa neschváli ani v jednej krajine, lebo politici nie sú zase až tak blbí, keď ide o ich peniaze, sú mimoriadne kreatívni a šikovní.

No a ešte trochu k argumentom našich mysliteľov v radách politických špičiek. A aj pre vás milí priatelia, ktorým sa skôr pozdáva pravicová politika. Čo je to za argument, že sme malá krajina a nemôžeme moc pindať? Čo je to za argument, že sa máme báť, že nám to neskôr ostatní vrátia aj s úrokmi? Alebo že nebudeme dôveryhodní, prípadne nás nebudú brať vážne?

Bavíme sa o nejakej bezvýznamnej zmluve, či politickej deklarácii? Veď tu ide o stovky miliárd! Či o ne prídeme, alebo nie! Vy argumentujete presne tak, ako sme zvyknutí u Róbertkov, heslá, výkriky, slogany, frázy, strašenie.... SaS argumentuje jasne, faktami, číslami, logikou. Rozdiel svetelných rokov.

Na margo strašenia apokalyptickým vývojom. Po odmietnutí eurovalu som čítal, že finančné trhy to ani nepostrehli, práve naopak, na druhý deň bol po dlhej dobe úplný pokoj. Žiadna panika, žiaden prepad, katastrofa. Tak ako to je?

Inak priatelia, asi najgeniálnejší argument, aký počúvam už roky znie, "nervózne trhy". Tak skúsme sa nad týmto drístom zamyslieť. Trhy sú nervózne, tak Šarkézy má riešenie, lebo trhy sú nervózne. Ale aj ja som nervózny, milé Ivetky a Ivanovia, na mňa kašlete? Všelikto je nervózny. Používať takúto argumentáciu považujem za vyslovený hardcore. Hm, nervózne trhy...kto to je, čo to je, kde to je? Nejaký díler na burze je nervózny, alebo dajaký špekulant, ktorému nevyšiel tip, keď chcel zarobiť mailand? Fakt, úžasný ekonomický termín. Najfascinujúcejšie na tom však je to, že nič nehovoriacou frázou, bezobsažným spojením, ktorému dovolím si tvrdiť nerozumie snáď úplne nikto, sa používa ako argument na presadenie eurovalu. A národ to papagájuje ako ozajstné papagáje, ešte aj tie údajne vedia, čo znamenajú slová, ktoré sa mechanicky naučili. Ak je niekto expert v tejto oblasti, tak by som sa rád dopočul vysvetlenia, čo znamená termín "nervózny trh".

Priatelia, mám pocit, že ako ide technologický vývoj dopredu, hlúpneme. Vo všeobecnosti. Prijímame ako teľce čokoľvek nám je podsúvané bez toho, aby sme sa snažili pohnúť mozgom. Preto sa aj tak dobre darí kadejakým hyenám v politike. Stačia idiotské slogany, bez obsahu, ľúbivé a národy ich žerú. Potom je možné parazitovať a spôsobovať ekonomické krízy. Potom tí istí, ktorí sú za celý ten bodrel zodpovední, tak tí prichádzajú s riešeniami predkladanými ako jediné správne a kto to vidí inak je populista, rozvracač a demagóg. Niečo ako dať moc do rúk komunistovi, ktorí sa zrazu ide tváriť ako demokrat. Kto sa snaží vecne a racionálne niečo vysvetliť, argumentovať, ten je označený za blba. Tak masívnym spôsobom, že málokto si dá tu námahu zamyslieť sa. Veď keď to tvrdí veľa ľudí, asi to je tak. Potom sa stáva, že zrazu sú krajiny vyrabované, zničené, skorumpované. A to napríklad v Grécku vládol slabý odvar toho, čo sme museli znášať minulé volebné obdobie.

Na margo strašenia nejakou stratou prestíže. Tak možno som naozaj insitný politológ, ale ja som skalopevne presvedčený, že odmietnutie eurovalu by malo presne opačný účinok. Naopak, nie strata prestíže, ale nárast. Určite by nás začali mocní brať vážnejšie a nie ako nejaký prívesok, nesvojprávnych pajácov, ktorí majú pomaly psiu povinnosť hlasovať za každú stupiditu tak, ako povie Šarkézy a Merkelka.

Žiaľ tento scenár nehrozí, nakoniec si Šarkézy spokojne bude prdieť do koženého kresla aj naďalej, lebo dosiahne svoje. Malý, trpasličí štátik si v konečnom dôsledku nedovolí strečkovať, rozbil si vládu, ktorá bola asi najlepšia, akú sme tu kedy mali, ale nepredstaviteľné miliardy daňových poplatníkov nakoniec budú.

Sklamali ste ma priatelia z SDKÚ, vážnym spôsobom. A aj keď to asi nikto z vás nebude čítať, tak si dovolím predpovedať, že na to doplatíte a ja sa budem z toho tešiť, lebo vám to prajem. Vaše hry s Róbertkami sa vypomstia. Dúfam, že v marci do dostanete aj s úrokom. Som znechutený, ale dnes viem jedno. V marci sa premôžem a pôjdem voliť. Ale ak sa nič nezmení, tak jediní ktorí dostanú môj hlas budú fešáci z SaS. Aj keď niektorí nie sú fešáci, ale dosiaľ hrali celkom fér...
 

48 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Anton Anton | E-mail | 14. října 2011 v 13:43 | Reagovat

Zdieľam pocity autora blogu. SDKÚ určite nedám hlas. Určite podporím SaS.

Druhá vec je, že to nepomôže, pretože SDKÚ, aj keď silno oslabené - tipujem mu 7% - sa do NRSR dostane a vytvorí vládu s Ficom. Ak nie SDKÚ, potom KDH. Možno všetci traja. Kto vie.

Škodoradostne dúfam, že ich Fico s rozkošníckym mľasknutím pozře, ako to urobil s HZDS. Nič iné si v SDKÚ a KDH nezaslúžia.

Celé to bola špinavá Dzurindova hra. Nedalo sa dosť dobre kradnúť pod Radičovej taktovkou, teraz sa spoja s Ficom, lebo s Ficom sa dá.

Fico sa od nich - Mikiho a Ivan - naučí nejaké tie ťahy a triky ako kradnúť nie až tak bohapusto okato a pritom efektne a s noblesou, nie  ako vo vláde s Mečiarom a Slotom, ked kradli štýlom bohu dušu a mne dukáty ... a potom ich - SDKÚ a KDH pošle do psej matere ...

Tak by to bolo spravodlivé.

2 Ozembuch Ozembuch | E-mail | 14. října 2011 v 14:36 | Reagovat

Neviem ci sa to da hrat natvrdo. Skutocne neviem. Euroval je, ako vacsina medzinarodnych institucii, obycajnemu volicovi nekontrolovatelny. Dohoda o Europskom stabilizacnom mechanizme je totiz kedykolvek navysitelna, splatna do 7 dni, zamestnanci tejto institucie maju imunitu voci vsetkym legislativam a neplatia dane. Vestky dokumenty su tajne a taktiez vsetka korespondencia je tajna. Vyslo k tomu vela clankov a dohoda je verejne pristupna. Na druhej strane si myslim, ze Brusel by nasiel vela sposobov ako odliat Eurofondy zo SR a to postupne mozno aj vo vyske priblizujucej sa vlozenym prostriedkom a prelialich na pomoc juznym krajinam EU. Raz sme tam tak musime tahat. Tak si to tam predstavuju. To, ze ked nas tam brali tak nam nepovedali do coho ideme je druha vec, ale my sme tam mozno tolko chceli, ze sme na to ani neboli zvedavi, lebo sme im verili, ze maju bubaky ktore dostanu aj k nam. Neviem, co by bolo pre SR teraz lepsie z dlhodobeho hladiska - protest, alebo ist z karavanou. Konieckoncov ked to Fico preberie tak onedlho mozno aj my budeme potrebovat "helfika" z tohto valovu. Bohuzial.

3 ozembuch ozembuch | E-mail | 14. října 2011 v 14:44 | Reagovat

....ale ak sa SDKU co len priblizi SMERu, tak ich dam dole as soon as possible. Technokrati zo SaS mi sice velmi nesedia, ale opat asi zvitazi nutne zlo. Volit treba, a Dzurinda a Miklos vzdy budu pohanat iba vlastne kone. Som zvedavy, na com ide SDKU postavit predvolebnu kampan. Neprekvapilo by ma nieco ako "Jednotna Europa = buducnost Slovenska" alebo logo EU a namiesto hviezdiciek tvare SDKU s napisom "Drzime spolu".

4 Juraj Juraj | 14. října 2011 v 17:39 | Reagovat

Pozdravujem , Boris, máš , ako inak, moje sympatie a som rád, že som volil SaS a budem znovu.

5 tomas tomas | 14. října 2011 v 20:57 | Reagovat

amen

6 simach simach | 15. října 2011 v 11:56 | Reagovat

pisete mi z duse! Sas ma noveho volica!

7 Versini Versini | 15. října 2011 v 14:17 | Reagovat

Trochu hystericky napisane, ale stotoznujem sa. Len chcem pripomenut ako sa ex-koalicny trojlistok zachoval v pripade referenda. Sulikovi vycitaju ze nic nedosiahol, ale uz vtedy sa k nemu "partneri" obratili chrbtom. Verim ze na toto nezabudne v predvolebnej kampani, lebo narod slovensky ma strasnu pamat a tie positovacke billboardy nanho zial funguju.

8 Ján Štefančík Ján Štefančík | E-mail | 16. října 2011 v 9:42 | Reagovat

Pán Kačáni s Vaším článkom sa plne stotožňujem. Teraz nás čaká tvrdá práca do volieb a to:nasadiť všetky sily do kampane v prospech SaS, aby získali viac hlasov ako tri zradcovské strany už bývalej koalície. BOH ochraňuj Slovensko.

9 Citatel Citatel | 16. října 2011 v 15:01 | Reagovat

Zdravim p. Kacani. Chcem sa spytat, preco nepublikujete tieto blogy na blog.sme.sk (kde ste svojho casu aj publikovali) a kde by si Vas precitalo podstatne viac citatelov ako tu (aj vratane politikov)? Ak pisete pre ludi (a to asi robite), tak najlepsie je pisat tam, kde ich je vela a kde sa Vas blog moze casto zobrazovat. Tu to zial nie je (sem som sa dostal, lebo mam tento blog v bookmarkoch...).
Co sa tyka obsahu (nielen) tohto prispevku, plne s Vami suhlasim. Volil som SDKU, teraz to bude SaS.
pozdravujem a prajem vela dalsich zapiskov.

10 Janko Konôpka Janko Konôpka | E-mail | 17. října 2011 v 10:15 | Reagovat

Som rád, že ma ŠaŠ-ovia nesklamali. Majú znova môj hlas. Z článku srší zdravá nasratosť a dodáva mu šťavu. Howgh.

11 Peter Husar Peter Husar | E-mail | Web | 17. října 2011 v 10:59 | Reagovat

[2]:
Ale dá sa to uhrať a k tým eurofondom - ak hodíme na jednu stranu váhy príspevky z eurofondov a na druhú stranu to, čo sme rozdali tzv. investorom --- budeme sa veľmi diviť, ale sme na tom skôr horšie ...
stav sa môže zlepšiť, ale hospodárstvo musí byť riadené skutočným ekonómom a nie ozembuchom, ako je I. Mikloš ...

12 Július Kankula Július Kankula | E-mail | 17. října 2011 v 11:46 | Reagovat

Boris, vystihol si to. Nechám si to este do volieb prejst zopárkrát mozgovňou, ale fakt je ten, ze borci z SDKU ma totalne vytočili. (vratane Mikloša a Radičovej) Takže v marci SaS? No uvidíme.
....  ozaj a čo hovoríš na konanie nášho najvyššieho Gašparka? (tomu sa  splnil jeho posledný erotický sen - posul...t Radicovú.)

13 martin.x martin.x | 17. října 2011 v 12:48 | Reagovat

Pán Kačáni, Váš článok by mal byť povinným čítaním všetkých Slovákov, výstižnejšie a zrozumitelnejšie sa to asi npísať nedá.

14 Juraj Juraj | 17. října 2011 v 13:08 | Reagovat

Martin, dobrý nápad, Boris má všetky blogy  vhodné pre povinné čítanie. Mal by ich vydať knižne, len bohužiaľ by asi moc čitateľov nemal. Som presvedčený, že ani jeden  ficoidov by si ju neprečítal, pravda totiž bolí.Ale mohla by sa distr zobrali si z toho poučenie.ibuovať do škôl, aby aspoň mladšia generácia pochopila o čom boli dnešní politici a

15 vivi vivi | E-mail | 17. října 2011 v 14:57 | Reagovat

No tak moment, vas clanok a diskusie pod nim zneju celkom rozumne az na jednu vec - akesi vynasanie SAS "do nebies". Zachovali sa podla mna teraz spravne, ale pripisujem to aj tomu, ze su v politike novacikovia a skor ci neskor podlahnu. Rozhodne to este nic nehovori o tom, ze z nich aj o par rokov (v dalsom volebnom obdobi) budu "pani politici", aj ked niektori zacali slubne. A celkovo zas ja nerozumiem ludom ako si mozu tak neuveritelne idealizovat politikov a akonahle ich jeden sklame hned sa upnut k inemu... to sa nevieme poucit a riadit sa nie sladkymi recickami ale skutkami?

16 Ladislav Mihalovič Ladislav Mihalovič | Web | 17. října 2011 v 22:06 | Reagovat

Bol som členom SDKU... viac na:
http://foto69.blog.cz/1110/bol-som-clenom-sdku

17 sydneysider sydneysider | 17. října 2011 v 22:16 | Reagovat

fanaticky stranicky agitator v plnom nasadeni..

18 Mark Mark | E-mail | 17. října 2011 v 23:01 | Reagovat

Kde sa berie tá naivita? SaS to predsa urobila preto, lebo podľa prieskumov je väčšina obyvateľov proti eurovalu. A toto bola ideálna šanca, ako predbehnúť SDKÚ na čele pravicových strán, prípadne zobrať nejaké hlasy aj Ficovi (keďže 50% jeho voličov je proti eurovalu). O 3 roky by im hrozilo, že sa nedostanú do parlamentu, keďže majú málo priestoru na splnenie svojich sľubov. Takže teraz alebo nikdy. Len chladná kalkulácia, nič viac. Takže gratulujem SaS, ako dobre to vymysleli, ale zabudnite na romantické predstavy o strane svätcov, ktorá jediná plní sľuby.

19 Jon J DEMKO Jon J DEMKO | E-mail | 17. října 2011 v 23:07 | Reagovat

[16]:
PANE BOZE LEN TO NIE! Nech ostanu odbornikmi. Politikov tu mame dost a ich vysledky vidime ;-) Ja som sa aj celkom tesil na Uradnicku Vladu. Treba ukazat ze politici budu robit vzdy len to co robit vedia. Politizovat a hovno bude makat. Preto som SAS podporoval a podporujem. Konecne tam niekto makal a cistil a to vadilo SDKU,KDH,Belovy.

Iveta to tiez chcela robit cestne a cisto, ale po Danovom Riaditelstve si uvedomila ze to nejde a chytila sa zlateho EXITU a sice spojila to.

Iveta toho mala uz pred dvoma mesiacmi plne zuby.

20 volic volic | 17. října 2011 v 23:12 | Reagovat

Toto su strasne populisticke sracky... SaS sa minula buzerantska a fetacka agenda a tak sa z poslusnej kapitalistickej strany stala z noci do rana strana europartizanov.

21 Jozef Jozef | 18. října 2011 v 1:36 | Reagovat

tak to je moja reč :-) je super napísané .

22 ts2 ts2 | E-mail | Web | 18. října 2011 v 5:34 | Reagovat

Pškný článek a blog.Jestli hraješ THE SIMS 2 tak se pls. podívej na www.thesims2objekty.blog.cz

23 Milan Vacica Milan Vacica | 18. října 2011 v 11:00 | Reagovat

DEMKO, ty expert... zas a opat vidis to, co chces vidiet... Radicova je total slaba zenska. Keby to bolo inak, davno poda demisiu a nemieni mat uz nic spolocne s tymi starymi kreaturami, ktore ma dobre prekuknute kazdy z nas. Nechapem, co ju drzi pri kormidle... Ale ty to iste vies, "konzultacny" expert....

24 VIDEAcz.CZ VIDEAcz.CZ | Web | 18. října 2011 v 13:23 | Reagovat

amen

25 Gabriela Gabriela | E-mail | 18. října 2011 v 13:40 | Reagovat

Precitala som si to na dialku - z Australie. Je to nesmierne nechutne pozorovat hlavnych hracov z EU/Euroval az po Slovensku politiku. Nechapem ako si to mozu dovolit. Novodobe otroctvo. Uz nie okovy to by bolo ocividne. Zadlzenie, vysoke dane, vysoke percenta na pozicky a hypoteky to je vazeny novodobe ekonomicke otroctvo. Ako sa ma branit bezny obcan? Urcite nie ako pstros a urcite nie emotivne. Studujte! Porovnavajte. Vytvorte si nazor na zaklade faktov. Pouzivajte zdravy sedliacky rozum. Davajte energiu tomu co je spravne a dobre. Vela stastia. My sa planujeme vratit na Slovensko po 13r v Irsku a teraz tu v Australii, takto v zavetri cakame co bude s EU. Az mi z toho husia koza naskakuje ako sa v dnesnych casoch daju lahko kradnut peniaze beznym obcanom republiky.

26 desolator666 desolator666 | 18. října 2011 v 21:37 | Reagovat

George Orwell - 1984. Takto sa mi javi novovznikajuca situacia ohladom eurovalu a nasej "slobody".

27 novoť novoť | 19. října 2011 v 7:30 | Reagovat

a ja budem prdieť do gatí, na volby sa možem vyblejt....

28 mikchal mikchal | E-mail | 19. října 2011 v 12:40 | Reagovat

Vyborny clanok, suhlasim v plnom zneni a bez vyhrad. len prosim autora nabuduce VYPNUT BOLD. nedalo sa to citat, musel som si to pastnut do wordu vypnut bold a precitat tak.

29 all-is-magic all-is-magic | Web | 19. října 2011 v 18:09 | Reagovat

Pokud máš rád/a svět tajemna, záhad, kouzel a mnoho dalšího, můžeš navšívt můj blog :)

30 Podlahy Podlahy | E-mail | Web | 20. října 2011 v 10:10 | Reagovat

Velmi zajimave clanek. Dekuji/

31 miro nad miro nad | E-mail | 22. října 2011 v 12:11 | Reagovat

Boris absolútny súhlas. U mňa otázka nestojí koho voliť, ale :
- ako pomôcť SaS poraziť SDKÚ a
- dostať fica pod 30%
Ďakujem za článok. Po tých demagogických komentároch v SME, veľmi príjemná náplasť.
.m (bývalý volič MOST-u)

32 miro nad miro nad | E-mail | 22. října 2011 v 12:13 | Reagovat

... napr. toto by som bral :
http://volebnyprieskum.aktuality.sk/
:-)

33 wiki wiki | Web | 25. října 2011 v 14:35 | Reagovat

nebude ti vadit kdyz si to zkopiruju ? kdyztak me napis na blog.. dik =)

34 jwa jwa | E-mail | 26. října 2011 v 21:55 | Reagovat

Boris, čítal som Vaše blogy na Sme a aj na tejto stránke a prvý raz Vám píšem komentár.  Som rovnaká krvná skupina ako Vy. Len neviem tak trefne, jadrne a úderne vyjadriť svoj názor. Tento Váš článok považujem za majstrovské dielo, presné zhodnotenie reality. Vrátil som sa k nemu už po niekoľký krát. Rád by som Vás požiadal o umiestnenie tohto článku na blog Sme, poprípade aj HNonline, eTrend a tyzden, a to z dôvodu šírenia osvety medzi pospolitým ľudom. Ďakujem Vám za namáhavú, nesmierne náročnú, nie však zbytočnú prácu. Držím palce.

35 MF MF | 28. října 2011 v 12:07 | Reagovat

Som rád, že si napísal tento článok. Je v ňom veľa pravdy a tiež ma to dosť prekvapilo. Ešte dávno pred touto udalosťou sa ku mne dostali informácie, ktorým som veriť nechcel, pretože som bol vždy jasne modrý. A nie kvôli Mikimu, ale kvôli Ivanovi, Edovi, ktorý je pán diplomat, Frešovi atď. Keď išla do volieb SASka tak som si na nich otváral hubu, že balia voličov na marišku a nezmysli. Mne však začali vadiť "pravicové strany" aj z iného dôvodu. Celý čas tu počúvam niečo o sociálnom štáte a podobné nezmysli. Aj Grécko bolo sociálne, aj Francúzsko je sociálne, vlastne slovo "sociálny" sa stalo krásnym marketingovým trhákom politických strán, pretože v ľuďoch vyvoláva mylné pocity o tom, kto sa má dobre a kto nie. Za naozaj sociálny štát považujem Švédov alebo Dánov, ale tam nemajú vysoko príjmové skupiny daň z príjmu 19 %. Ja nechcem "sociálne" Slovensko. No dobre, už sa dostávam zase inam :D Boris A+ za tento článok

36 Michal Michal | 1. listopadu 2011 v 18:31 | Reagovat

Boris,
Jedna myšlienka rezonuje v médiách dosť často. A síce , všetcia z pravice ako papagáje opakujú fabuláciu o nulovom koaličnom potenciáli SAS. Já si však  myslím, že takých 25% je silný koaličný potenciál. A je vecou nás ,čo sme sklamaní zo zákulisných intríg vedenia SDKU a KDH, aby sme sa o to pokúsili. druhá vec je ako to tu už niekto písal, Mikimu alebo Jankovi stačí aj tých 7% aby mohli vliesť Robovi kam len bude chcieť.Ale tak ako sa zrodil zázrak v r. 2010 je možný aj v r. 2012.

37 Dracie_srdce Dracie_srdce | E-mail | 1. listopadu 2011 v 18:56 | Reagovat

Pre všetkých, ktorí chcú a budú voliť SDKU alebo KDH. OK, je to vaše právo. Ale pošlite do riti starých páprdov, ktorí majú v parlamente a vláde prilepené gate 20 rokov. Voľte od 20-teho miesta vyššie. Dajte miesto mladším a hlavne neopozeraným ksichtom. Bývalý verný volič SDKU. Dnes vravím: "žiaľ".

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama