Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Pravicový volič, mysli!

8. listopadu 2011 v 13:18 | bk
Na blogovacích portáloch a v sajberspejse sa začali množiť články mnou tak milovaných insitných politológov, ktorí nariekajú nad nezodpovednosťou SaS, lebo vraj svojím počínaním umožní návrat Róbertkov. Vraj pravicový volič je znechutený, vraj toto nechcel, vraj pôjde voliť v malom počte. Čo bude znamenať triumfálny návrat socialisticky sa tváriacich kmínov s Rolexkami na rukách.

Zrejme je to tak, že čo "politilóg", to názor. Nuž a dnes je "politológom" asi každý. Zdá sa mi, že každým lomcuje neodolateľná túžba niečo napísať, rýchlo niekde zverejniť a mať pocit dôležitosti. Vidieť sa na internete s ukájajúcim pocitom dobre vykonanej práce v podobe nejakej politickej analýzy, aj keď v konečnom dôsledku infantilnej blbosti.

Vadí mi jednoduché, lineárne myslenie, ktoré je signifikantné pre väčšinu "tvorivo" píšucich "politológov". Spoznať ho možno podľa toho, že myšlienky dotyčného autora sú odrazom jeho emócii, nálad a jeho jednofarebného videnia skutočností. Ak má niekto pocit, že ho SaS sklamala, lebo to tak tvrdia traja iní, tak to bude papagájovať do nemoty, bez argumentov. Ak má niekto pocit, že pravicový volič je znechutený a nepôjde voliť, tak to pleskne do svojej "analýzy", ako fakt. Potom si posplieta, že SaS bude zodpovedná za návrat Róbertkov a celý tento maglajz nesúrodých myšlienok polepí do jedného článku a takéto články sa objavujú ako hríby po daždi vo vojenských lesoch. Všetky približne rovnaké, na jedno kopyto, bez akejkoľvek pridanej hodnoty, niečoho nového.

V prvom rade priatelia, ak sa vrátia Róbertkovia, tak úplne primárny dôvod nie je ten, že by to spôsobila SaS, ale my, národ slovenský! Ak je medzi nami toľko nemysliacich ľudí, že ešte dnes po všetkých prúseroch a škandáloch, ktoré postíhali Róbertkovia a ich ctihodní sponzori napáchať za štyri roky, ktorí sú schopní voliť, tak si ani nič iné nezaslúžime. Pre mňa je nepochopiteľné, ako môže niekto tárať, že za návrat súdruhov môže niekto iný, ako priamo ich volič! Veď to je choré!

Za ďalšie. Je mi naozaj záhadou, koľko ľudí omieľa a ešte aj verí, že za pád vlády môže SaS. Ten kto politiku nesleduje, alebo je sleduje len z rýchlika, dobre, ten bez vedomostí a bez použitia vlastnej hlavy môže opakovať mantru trojice strán bývalej koalície. Ale ten, kto niečo napíše, dokonca zverejní svoje meno a fotku pod článkom, chce budiť dojem znalca politiky, mentality voliča, že vidí do hláv úplne každému a tvári sa, že vie, čo si kto myslí, tak by som aspoň trochu predpokladal, že sa téme ako tak venuje. Možné však je, že je z nejakého dôvodu niekomu lojálny, kúpený, či zaviazaný, aby písal tie bludy.

Kto sa dokáže pozrieť objektívne na vec, z nadhľadu, bez potreby niekomu sa pchať do análneho otvoru, či podlizovať sa, tak predsa nemôže vážne tvrdiť, že SaS povalila vládu. Alebo, že SaS-ka bude zodpovedná za návrat socialistických výpalníkov. Poviem vám to priatelia takto. Pospomínajte si, ako to bolo. Aká bola genéza celého prúseru s pádom vlády. Komu vadila Iveta. Ak mi neveríte, tak počúvajte, čo Iveta Radičová už teraz hovorí!!! O svojej vlastnej strane. Pouvažujte nad tým, prečo odchádza, prečo je jej na vracanie z politiky, napriek tomu, že je zďaleka najpopulárnejšia politička z pravicového spektra. Už jasnejšie a presnejšie sa to nedá povedať, ako vám to povedala sama ešte premiérka.

Keď vám premiérka povie na rovinu a priamo, že vlastná strana jej hádzala polená pod nohy, že necítila podporu, čo už viac chcete? Do nemoty omieľať hlúposti? To je najlepší dôkaz toho, ako to v skutočnosti bolo. Ale tých faktov je oveľa viac. A fakty hovoria jasnou rečou.

Môžeme sa donekonečna sporiť a škriepiť, či bolo "múdre a štátnické" od SaS, že nechceli podporiť navýšenie eurovalu. Ale spomeňte si aj na to, že SaS navrhovala podľa mňa naozaj prijateľné kompromisy, za ktorých by zahlasovali. Ako je to možné, že neboli nakoniec akceptované, aj keď pôvodne akceptovateľné boli? Myslím si, že náš "svätý" pravicový trojlístok dobre vedel, že SaS nezlomí, veď predsa ak s niekým fungujete rok a pol, tak ho poznáte dosť dobre. Ja som presvedčený, že isté kruhy , vynikajúco ovládajúce taktiku a zákulisné ťahy, využili situáciu, aby sa jednou ranou zbavili nepohodlnej SaS a ešte nepohodlnej premiérky, ktorá išla aj po vlastných, keď sa pokúšali o svoje typické kšeftíky. Vypočujte si znovu Ivetu Radičovú čo vraví a musí to byť väčšine jasné!

Totiž nakoniec všetko dopadlo presne tak, ako si ctihodní páni predstavovali. Navýšenie eurovalu sa schválilo v rekordnom čase, čo nebol problém upytlíkovať vopred s Róbertkami, veď oni sú bezpohlavná luza, ktorej je úplne jedno za čo hlasuje, podstatná je len vidina koryta a možnosti parazitovať a kradnúť. Nežiaduce osoby sa vyšachovali a odstránili elegantne a ešte sa mnohých podarilo presvedčiť, že čierne je biele a Satan nie je až tak zlý.

Priatelia, nechcem sa nikoho dotknúť, ale ste niektorí z vás slepí? Nezdá sa vám až perverzné, ako figliari z KDH tokajú s Róbertkami? S tými istými, ktorí nás okradli na emisiach, mýte, sociálnych podnikoch a stovkách iných lúpežníckych akciách? Počúvajte Mikiho a Robka v diskusii. Veď to už je sťa by debatovali bratia, ktorí majú trochu iný názor a mierne sa prekárajú. Už som len čakal, kedy sa na záver objímu a dajú si jazýčkovú pusinku a odpustia si. Neviem, čo viac chcete, aké dôkazy.

Vyzerá to podľa mňa tak, že SaS a Iveta vadili priveľmi, až natoľko, že dnes je sám Diabol prijateľný. A to ma neskutočne desí, mám z toho živočíšny strach. Z tohto som sklamaný úplne najviac. Všetko ostatné by sa dalo ako tak odpustiť, ale nie to, že tí za ktorých som kedysi kopal, sú schopní spolčiť sa s tým najhorším, čo na slovenskej politickej scéne existuje.

Záverom. Moje hlboké presvedčenie je, že za možný návrat boľševického komanda je v prvom rade zodpovedný volič, teda my sami. V druhom rade tí, ktorí využili situáciu na odstránenie nepohodlných. Inak povedané, treba vo voľbách sakra pouvažovať, komu dať hlas.
 

94 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 jwa jwa | E-mail | 8. listopadu 2011 v 15:25 | Reagovat

Presne tak. Ako to bude vyzerať po voľbách sme zodpovední v prvom rade my sami, voliči. Boris, všetci čo čítajú tento článok na Vašom blogu sú presvedčení a rozhodnutí. Je nutné presviedčať ostatných. Chcem Vás poprosiť, ak je to možné, uverejňujte svoje články aj na blogoch Sme, Hnonline, etrend, tyzden a pod. Na Vaše priame a trefné slová tam čakajú zástupy  váhajúcich, nezorientovaných a "oblbnutých". Ďakujem.

2 p p | 9. listopadu 2011 v 13:45 | Reagovat

Zdravim Boris. Som studentom politologie a neda mi nespomenut, co som si vsimol u vacsiny profikov a akademikov z tejto oblasti. A to je znacny konzervativizmus, resp odpor voci niecomu novemu. A to volim mierne slova. Ale ak povie profesor na adresu medialnej strany s 200 clenmi (teda SaS), ze ak by dnes zalozil stranu piva tak by  s nou tiez urcite uspel v marcovych volbach, tak to u akademika povazujem za nepripustne. Takymto sposobom sa vysmievat zo strany ktora dosiahla vo volbach treti najvyssi pocet hlasov a ktora uz ma za sebou urcitu stopu. Alebo ak iny docent povie s vysmechom, ze OKS ma viac pismenok v skratke ako clenov. Tak taketo nazory nepovazujem za spravne. Samozrejme, nedovolim si napadat akademicke vedomosti tychto osob, v tom maju moj plny respekt, ale chcem tym len povedat, ze obcas aj akademicke spicky to vedia svojimi nazormi "prepisknut"...

3 ms ms | 9. listopadu 2011 v 15:28 | Reagovat

pekne, trefne, zo srdca ... TM Boris Kacani:)

4 Martin Martin | 10. listopadu 2011 v 14:51 | Reagovat

Suhlasim s jedinym: ze za akukolvek vladu je v konecnom dosledku zodpovedny volic.
Je viac ako jasne, ze za pad vlady moze SaS. Mylite si totiz udalost s nasledkami a prezentujete tu nasledky ako pricinu udalosti, pricom je to naopak. Porozmyslajte trosku, preco sa tri pravicove strany teraz spravaju tak ako sa spravaju. Je to aj preto, ze SaS je neriadena strela. Vyznava sice spravne hodnoty, tvari sa moralne, eticky, ale jej politicke schopnosti su na urovni skolkara. A prave preto nebude, bohuzial, schopna presadit svoje hodnoty v realnej politike, ale prinajlepsom ich moze vykrikovat z opozicnych lavic.
Minule som volil SaS. Viac taku chybu uz neurobim.

5 citatel citatel | 10. listopadu 2011 v 19:25 | Reagovat

Martin,
v com konkretne je SaS neriadena strela ? Ak niekto presaduje nejaku hodnotu dlhsie ako rok, tak to, ze ju nezlomili podrazaci, nie je synonymom pre "neriadena". Ktory z ich zakonov je "neriadeny" ? Poriadok a uspory na  nimi riadenych ministerstvach a poriadok v TV su tiez "neriadene" ?

Ja si na nich cenim aj to, ze ich "politicke schopnosti" (eufemizmus pre kradnutie, podrazy, klamstvo, korupciu a rodinkarstvo) su "na urovni skolkara" a zelal by som si, aby tam aj ostali. Nuz, neurobte chybu a dobre si zvolte. My ostatni vas vyber snad (opat) pretrpime a prezijeme.

6 Richard Sulik Richard Sulik | 11. listopadu 2011 v 10:43 | Reagovat

Ja stale nechapem, ze aj ked sa spravame ako uplni dementi, tak nam stale este fandovia veria. Takze aj tebe Boris dakujem za fandenie, aj ked je zjavne, ze aj tebe dobre hrabe.

7 Robert Fico Robert Fico | 11. listopadu 2011 v 10:50 | Reagovat

diki Richard, povedal si to aj za mna ;)

8 ja ja | 11. listopadu 2011 v 10:56 | Reagovat

@citatel
----------------------
"Ja si na nich cenim aj to, ze ich "politicke schopnosti" (eufemizmus pre kradnutie, podrazy, klamstvo, korupciu a rodinkarstvo) su "na urovni skolkara" a zelal by som si, aby tam aj ostali."
----------------------
.
Problem je v tom ze na 'urovni skolkara' je schopnost SaS vybrat si mensie zlo.
.
SAS mala na vyber 2 moznosti:
1, Schvalenie eurovalu(ZLE), a zachovanie vlady(DOBRE)
2, Schvalenie eurovalu(ZLE), a pad vlady(ZLE)
.
Kazdy sudny clovek by uznal ze kombinacia ZLE+DOBRE je lepsia ako kombinacia ZLE+ZLE. Nie vsak SAS.
.
Na to existuju len 2 mozne vysvetlenia, 1, politicka kalkulacia(vyvolame volby a uchmatneme viac hlasov) alebo
2, sulikov egoizmus(mna nikto vydierat nebude!)
.
Nie som si isty ktora z tych dvoch moznosti je horsia, ale moje sympatie k SAS nezvysi ziadna z nich.

9 luborg luborg | 11. listopadu 2011 v 11:11 | Reagovat

Hej, len neviem, ci si nemam radsej vo volbach predsa len vybrat dementa, nez kurvy a zlodejov, ktori ma uz stokrat odrbali a este sa na mne smeju, ze ma odrbu zas. Lebo na odrbavanie by som si este zvykol, ale ked robit zo mna debila si necham tolerovat len do urcitej miery.

10 citatel citatel | 11. listopadu 2011 v 11:11 | Reagovat

Ale k tym Tvojim 2 moznostiam si nevymenoval este jeden dolezity bod. V druhom pripade si stali za svojim slovom a dali volicom signal, ze nebudu menit svoje postoje v principialnych otazkach s vyhovorkou, aj tak by sa to stalo.
Ak by isli podla bodu jedna, tak by sa zaradili medzi ostatne strany, ktore ked treba hodia vyhybku, ze s tym sa aj tak neda nic robit.

11 abstinent - institny ekonom abstinent - institny ekonom | 11. listopadu 2011 v 11:24 | Reagovat

Plne suhlasim s autorom a verim, ze mikulas a mikLOZ to dostanu spocitane. Teda ale iba v pripade, ze dzurindovolici nie su vymleti ficovolici. Vtedy by sa im ta velka swingersparty SMER+SDKU+KDH+HID mohla zdarit celkom slubne.

12 citatel99 citatel99 | 11. listopadu 2011 v 11:28 | Reagovat

Prvé tri odstavce dávali ešte zmysel, zvyšok článku bol vlastne presne to čo opisuje tretí odstavec. Chabé a bez logiky.Ale presne o tom je drvivá väčšina blogov. Ale píšte ďalej ,dať svoje pocity na "papier" je dobrá terapia.

13 Luboš Luboš | E-mail | 11. listopadu 2011 v 11:33 | Reagovat

Ja som popri radosti po volbách 2010 trošku cítil, že úspech prišiel príliš skoro. Preto to víťazstvo pravice bolo dosť tesné.Jednoduchá Slovač sa Fica nestihla nabažiť tak ako Močiara.Im nehovoria nič pádne argumenty o kradnutí a zneužívaní moci.Sú to balkánci, ktorí sa musia svojho miláčika prejesť, potom ho prestanú voliť.Takže si ho pravdepodobne zvolia opäť kým sa ho nenabažia.Dúfam, že lídrom opozície bude SaS ktorá najlepšie plnila program,boli dôslední a za svoj postoj boli ochotní padnúť s vládou. SDKU,KDH i Most si za kolaboráciu s mafiánmi zaslúžia výprask.A myslím, žeho aj dostanú.

14 alfa alfa | 11. listopadu 2011 v 11:38 | Reagovat

nechapem tie dristy SDKU pozitiv blbcov, co davaju vinu za pad vlady SaS. POKIAL SI DOBRE PAMATAM, TAK TO BOLA SDKU KTO TU SPOJIL DVE HLASOVANIA. Preberte sa zo spanku !!! Dzurinda sa potreboval zbavit Sulika a radicovej aby mohol kradnut tak ako to dokazal v kauze platinove sitka.

15 BorisFan BorisFan | 11. listopadu 2011 v 11:41 | Reagovat

@ja

Ty mas teda hrozne jednoduche videnie situacie o dvoch premennych.

Situacia 1:
dalsie premenne: nedodrzanie slova (zle), poskodenie image strany (zle), obratka nazorov (zle), nehlasovat podla vlastneho svedomia (zle), nechat sa vydierat aj do buducna (zle)

Esti si skus rozobrat aspon tu situaciu z pohladu radicovej podla tvojho vzorceka:

1. Spojim hlasovanie vlada padne euroval prejde s ficom (zle) (dobre)
2. Nespojim euroval sa schvali s ficom vlada nepadne (dobre) (dobre)

Preco si vybrala prvu moznost? Neprotirecis si?

16 BorisFan BorisFan | 11. listopadu 2011 v 11:43 | Reagovat

Este pre vsetkych trtkov, ktori omielaju, ze ten alebom tamten je malo polik alebo zly statnik atd...

Definujte mi prosim ako vyzera taky spravny politik. A dajde mi priklad dakujem...

Ziadnych politikov nepotrebujeme, stat potrebuje pragmatikov a nie hadov.

17 György György | E-mail | 11. listopadu 2011 v 11:46 | Reagovat

Plne súhlasím ale otázka znie-kto je pravica????

18 andrej4@post.sk andrej4@post.sk | 11. listopadu 2011 v 11:53 | Reagovat

Co chcel autor svojim blogom povedat ?

Ja som z clanku pochopil len to, ze patri

medzi tych menej chapavych ( rozumej :padlych na hlavu ) ktorym staci povedat
lebo Fico a v okamziku maju krvave oci.
Ked dorasties, mozno pochopis, ze nic
nieje len cierno biele. Ale to by som chcel od teba asi vela. Este musis vela mlieka vypit aby si pochopil.

19 politolol politolol | 11. listopadu 2011 v 12:35 | Reagovat

Pozri si vysledok predvolebnych prieskumov a hned ti bude jasne, kto pad vlady sposobil.

A k tym roznym vytvorim, ze kto v skutocnosti moze za navrat RF, tak si mohol rovno povedat, ze primarne november 1989, pretoze vdaka nemu moze narod volit.

Hlavny musli.

20 andrej andrej | 11. listopadu 2011 v 12:54 | Reagovat

REAKCIA NA:

Problem je v tom ze na 'urovni skolkara' je schopnost SaS vybrat si mensie zlo.
.
SAS mala na vyber 2 moznosti:
1, Schvalenie eurovalu(ZLE), a zachovanie vlady(DOBRE)
2, Schvalenie eurovalu(ZLE), a pad vlady(ZLE)
.
Kazdy sudny clovek by uznal ze kombinacia ZLE+DOBRE je lepsia ako kombinacia ZLE+ZLE.

Na to existuju len 2 mozne vysvetlenia, 1, politicka kalkulacia(vyvolame volby a uchmatneme viac hlasov) alebo
2, sulikov egoizmus(mna nikto vydierat nebude!)
.
Nie som si isty ktora z tych dvoch moznosti je horsia, ale moje sympatie k SAS nezvysi ziadna z nich.

REAKCIA:

A ake moznosti mala Iveta bez natlaku zvnutra + od ostatnych koalicnych stran?

1, Neschvalenie eurovalu(DOBRE), a zachovanie vlady(DOBRE)
2, Schvalenie eurovalu(ZLE), a pad vlady(ZLE)

Kto teda pochybil?

[9]:

21 poloprofik poloprofik | 11. listopadu 2011 v 13:53 | Reagovat

Samozrejme že za návrat tzv bolševického komanda môže volič a to presne tak isto ako aj za návrat toho primitívneho lapitalizmu a gréckej cesty čo nám tu predvádzal ten zlepenec !!!

22 Jana Jana | E-mail | 11. listopadu 2011 v 14:01 | Reagovat

súhlas s celým článkom.

23 legionar legionar | 11. listopadu 2011 v 15:04 | Reagovat

A Ty si myslis hrusky s jablckami ... :)

24 legionar legionar | 11. listopadu 2011 v 15:04 | Reagovat

Suhlasim s celym clankom.
Bolo to naozaj tak !

25 legionar legionar | 11. listopadu 2011 v 15:05 | Reagovat

Preco mi moje hrusky a jablcka dalo niekam inam ??? :(

26 jano mlkvy jano mlkvy | E-mail | 11. listopadu 2011 v 15:39 | Reagovat

- kto je to ten Kačani ? Celá ta vaša pravica je o ničom. Napísal to už aj Čarnogurský a to je už nejaký vizionár. Je najvyšší čas spraviť koalíciu Smer-Kdh a nenechať sa manipulovať médiami a NGO - tretím sektorom...Slovensko potrebuje silnú vládu a nie takú pravicu z kt. sa smejú. Pravica je u mna Klaus/český záujme !/Sarkozy..Francúzsko Francúzom. Naša pravica to sú len všelijaké menšiny, maďarská, homosexuáli, liberáli, a pod.

27 Ivan Ivan | 11. listopadu 2011 v 16:20 | Reagovat

Plny suhlas s clankom.

A na zamyslenie pre ostatnych otvaram temu, odkedy to uz mal Miki v plane? Pred Ficom padla vlada zase na nejakej zamienke (vyhrada svedomia), nebol tam uz vtedy nejaky plan spojit sa s Ficom?

28 anna334 anna334 | E-mail | 11. listopadu 2011 v 18:31 | Reagovat

Je úplne jedno, z akého tábora je extrémista, či z ľavicového, alebo pravicového. Preto, že mám obavu z bývalých komunistov, neznamená, že nemám obavu z pravicových populistických nacionalistov. Takže takáto agitka pravicového voliča je scestná.

29 steep steep | 11. listopadu 2011 v 19:04 | Reagovat

Boris, píšeš, že "Ale spomeňte si aj na to, že SaS navrhovala podľa mňa naozaj prijateľné kompromisy, za ktorých by zahlasovali."
Navrhujem pozrieť debatu Štefanca s Kollarom v o 5min 12, 25. septembra, teda 2 týždne pred schvaľovaním Eurovalu, ako bola SaS pripravená na kompromisy.
Aby som to uľahčil, posielam link: "http://www.stv.sk/online/archiv/o-5-minut-12?date=2011-09-25&id=46400"
Stačí pozerať následujúce úryvky (v min):
2:30 - 3:20
4:45 - 6:00
7:40 - 8:50
Okrem toho nikto mi neodpovedal na 2 otázky:
1. ako je možné, že pri principiálnosti SaS by im nebolo vadilo schválenie Eurovalu so Smerom a boli by zostali vo vláde. Osobne takúto "principiálnosť" považujem za sprostý populizmus na úkor bývalých pravicových partnerov
2. Euroval je mechanizmus. Každá pôžička z Eurovalu hociktorej krajine musí byť schálená zvlášť. Prečo nevyužili ponúkanú možnosť mať právo veta v tejto veci, aby sa zabezpečilo, že sa z Eurovalu nepožičia niekomu za podmienok, ktoré sú vysoko rizikové - to je aj súčasťou besedy na ktorú odkazujem.

30 malloc malloc | 11. listopadu 2011 v 19:22 | Reagovat

vyborne napisane, uplny suhlas

31 bwd bwd | 11. listopadu 2011 v 20:18 | Reagovat

Ja len toľko: Autor tohoto blogu by si mal prečítať názor politológa par excelence -http://www.sme.sk/c/6135319/paul-lendvai-sulika-povazujem-za-podpalaca.html

32 Brandon Granko Brandon Granko | 11. listopadu 2011 v 20:38 | Reagovat

Tak výstižnejšie sa to už hádam ani nedalo napísať. Len by ma zaujímalo akú konkrétnu motiváciu majú "verklikári" čo tvrdia že saska položila vládu??!

33 Brandon Granko Brandon Granko | 11. listopadu 2011 v 20:39 | Reagovat

[28]: keď už niekto pravdu za extrémizmus považuje, tak ďakujem pekne za takýto fundametalizmus...:D

34 rs rs | 11. listopadu 2011 v 20:50 | Reagovat

ta vami druha spominana moznost(mna nikto vydierat nebude) vo mne teda sympatie zvysuje. sas som nevolil. ale budem.

35 rs rs | 11. listopadu 2011 v 20:57 | Reagovat

1. ako je možné, že pri principiálnosti SaS by im nebolo vadilo schválenie Eurovalu so Smerom a boli by zostali vo vláde.
- bolo by im to vadilo.
- spoliehali sa na ficovu  "principialnost", ktory tvrdil, ze sa val nezahlasuje, ak sa nedohodnu.

2. Euroval je mechanizmus. Každá pôžička z Eurovalu hociktorej krajine musí byť schálená zvlášť. Prečo nevyužili ponúkanú možnosť mať právo veta v tejto veci, aby sa zabezpečilo, že sa z Eurovalu nepožičia niekomu za podmienok, ktoré sú vysoko rizikové - to je aj súčasťou besedy na ktorú odkazujem.
toto zablokoval dzurinda, nie sulik, pokial viem.

36 rs rs | 11. listopadu 2011 v 20:58 | Reagovat

skvely clanok

37 Brandon Granko Brandon Granko | 11. listopadu 2011 v 21:01 | Reagovat

[35]: tak asi by sa tym padom pan sudruh docent atd. uz nemohol profilovat ako "janosik" 21 storocia ale ako vazal eurosockárov (kým v skutocnosti aj je, ale o tom potom:) a za druhe panovi dzurindovi ide v prvom rade o seba sameho ako o slovenske zaujmy a aby nevyzeral pred svojimi zahranicnymi "sudruhmi" ako nejaky vyvrhel tak tomu obetuje aj vlastne fuziky :D

38 senegalec senegalec | E-mail | 11. listopadu 2011 v 22:07 | Reagovat

No neviem, neviem !

Mne sa napríklad nepáčil Sulíkov "Plán B".

39 senegalec senegalec | E-mail | 11. listopadu 2011 v 22:11 | Reagovat

A tiež sa mi nepáčil návrh na zrušenie odvodov do Zdravotnej poisťovne.

Komu by to prospelo ?
Krachu zdravotníctva.
A to by komu prospelo ?
Vieme všetci !

40 Richard Sulik Richard Sulik | 11. listopadu 2011 v 22:13 | Reagovat

Tak to zhrnieme. Kacani je dement a iniciativny blbec v jednom. Presne takych vymletych potrebujeme, lebo to su bojovnici, ktori su ochotni sa do krvi rubat za nasu pravdu.

41 senegalec senegalec | E-mail | 11. listopadu 2011 v 22:13 | Reagovat

Nebol to zlý článok !

Len príliš tlačil na pílu.
Propagandu treba robiť citlivejšie, cieľavedomejšie a uveritelnejšie.

42 senegalec senegalec | E-mail | 11. listopadu 2011 v 22:26 | Reagovat

Slovensko nemá charizmatickú osobnosť.
Osobnosti .
Nemá  vo vláde ani vizionára.
A čo horšie nemá  už nikoho dôveryhodného.

A pritom by stačil aspoň jeden  DôSTOJNÝ a SERIÓZNY !

Buď sú vykompromitovaní, alebo prestárli.
Alebo neschopáci.
Alebo iba jednoducho  ryžátori.

S takými sa ťažko robí politika pre vlasť a národ (znie to síce frazovito či hlinkovsky) ale za takým typom by voliči išli všetkými desiatimi.Najmä v zlých časoch.

Sú pritom krajiny v Európe, kde sa takíto  politici vyskytujú.

43 SNShore SNShore | E-mail | 12. listopadu 2011 v 7:29 | Reagovat

Pravici na Slovensku by výrazne pomohlo,keby si pani Radičová založila vlastnu politickú stranu.

44 izero izero | 12. listopadu 2011 v 15:46 | Reagovat

[8]: @ja ... nevieš vôbec, o čom hovoríš ... a to viacerí, aj ten nad tebou, lebo on myslí, že príčiny sú tie, ktoré on menuje a uchádza mu, že tie jeho príčinu sú tiež následok predchádzajúcich príčin .. a tými je rozumné konanie ... ale k tvojej reakcii, 1. každý vidíme, čo je DOBRE a čo ZLĚ v niečom inom, niektorí vidíme dobré oboje v tom druhom, a prečo? Tu je link, kde si prečítaš, prečo je Euroval najväčšie ZLO, horšie ako návrat Fica (ktorý sa nakoniec môže navrátiť len pre lenivosť tzv. "zodpovedných pravičiarov", ktorí nechodia voliť ale vysedávajú v auparku.) ... tak tu ti prečítaj, prečo je euválov totálne zlo a nič nevrieši, len okráda pod rúško "morálky" ľudí!!

http://blog.sme.sk/diskusie/dpl/17458802/

Len tak na okraj, z jednoduchej matematiky ... dlhy sa nikdy nedajú splatiť dlhmi bez produkovania PREBYTKOV v rozpočte. Na to je postavený celý model dlhového hospodárenia, že jeden rok ste v dlhoch, lebo sa nedarilo, ale ďalší rok ste v prebytkoch, lebo sa darilo a z toho splatíte dlhy. Dokonca ten model počíta, že v prebytkoch budete vyšších než v dlhoch, lebo splácať musíte nielen saotný dlh, ale aj úroky, takže musíte byť napr 4% nad dlhom .. a teraz otázka za milión ... keby bol ktorý štát v EU v prebytkoch??? Okrem Nemecka pár rokov, ktoré teraz všetkých zachraňuje, nebol žiaden štát v prebytkoch!!! Ani počas najvyšších rastov svetovej ekonomiky v rokoch 2005 - 2007. Ani nikdy predtým ani ani nikdy potom nebudú! Ak štátu narástu zisky, rozdá ich a preto nikdy nesplatí dlh!! A preto padajú jeden štát za druhým. A priemerný matematik to behom 10 minút s kalkulačkou pochopí. NIE JE MOŽNÉ SPLATIŤ DLHY DLHMI!!! Jedine, keď budú prebytky ... ktoré nikdy neboli. A to je všetko k tvojmu "čo je dobré a čo zlé". Nechápeš základy matematiky, vieš len kecať...

45 No fakt No fakt | 12. listopadu 2011 v 16:34 | Reagovat

"Ale k tym Tvojim 2 moznostiam si nevymenoval este jeden dolezity bod. V druhom pripade si stali za svojim slovom a dali volicom signal, ze nebudu menit svoje postoje v principialnych otazkach s vyhovorkou, aj tak by sa to stalo. "

To je prave rozdiel medzi statnikom a niekym kto sa na neho len hra. Ten prvy sa rozhodne pre riesenie ktore je spravne pre slovensko. Ten druhy sa rozhodne pre riesenie ktore je spravne pre jeho stranu. "Principialny, aj keby to malo vyvolat tretiu svetovu vojnu!"

46 Ja Ja | 12. listopadu 2011 v 16:43 | Reagovat

"Tu je link, kde si prečítaš, prečo je Euroval najväčšie ZLO, horšie ako návrat Fica..."

Zase jeden co si nevidi na spicku nosa.

Aj ked pripustime ze euroval je vacsie zlo nez fico, otazka nikdy neznela ci euroval alebo fico; otazka znela ci euroval a zachovat vladu, alebo euroval a pustit fica ku korytu. Sulik sa rozhodol pre to druhe.

Moznost aby euroval nebol nikdy neexistovala, pretoze bolo jasne ze ak ho nepodpori sulik, podpori ho fico.

"nechapem tie dristy SDKU pozitiv blbcov, co davaju vinu za pad vlady SaS. POKIAL SI DOBRE PAMATAM, TAK TO BOLA SDKU KTO TU SPOJIL DVE HLASOVANIA."

Fakt: Ked doslo k hlasovaniu, sulik mal moznost zabranit rozpadu vlady. Neurobil to. Nechal ju padnut. SDKU mozno nabila zbran, ale bol to sulik kto potiahol spust.

47 Peter Peter | E-mail | 13. listopadu 2011 v 11:25 | Reagovat

[8]:Ty si ako ten chlap v plavkách, čo prišiel k dvom bazénom - jeden bol prázdny, a v druhom bolo pol metra vody a na dne sklo ... pošpekuloval, a rozhodol sa pre trochu vody so sklom, lebo to vyzeralo menej nebezpečné ... (menšie zlo) ... namiesto toho, aby sa obliekol a odišiel, ho odviezla sanitka a v nemocnici otrčil kopytá ...

48 Richard Sulik Richard Sulik | 13. listopadu 2011 v 17:31 | Reagovat

Sudruhovia dementi, nemohli by ste uz prestal so spamovanim tohoto fora? Potrebujem, aby bol moj prispevok ako posledny v rade. Diki blbeckovia.

49 citatel citatel | 14. listopadu 2011 v 18:31 | Reagovat

Nemas za co.

50 Dracie srdce Dracie srdce | 15. listopadu 2011 v 10:03 | Reagovat

Som (teda bol som) skalný volič SDKÚ. Ale nikdy viac. Celá strana zhnila.

51 you-now you-now | E-mail | Web | 15. listopadu 2011 v 17:37 | Reagovat

http://vanocni.datart.cz/marketa--horakova-si-preje-digitalni-fotoaparat-olympus : promin za spamovaní

52 mart mart | E-mail | 25. listopadu 2011 v 11:07 | Reagovat

Výstižný a trefne napísaný článok.Hovorí mi z duše Je dobré,že novinári začali takto otvorene písať.Snáď otvoria oči nejednemu prispatému slovákovi.Držím palce.

53 koris bačáni koris bačáni | 27. listopadu 2011 v 18:46 | Reagovat

Boris, zacni vo svojom zaujme robit nieco skutocne uzitocne. Nieco, co ta uzivi a nebudes zo seba robit uplneho tupca!

DNES, 22 rokov PO, uz naozaj iba slabomyselny clovek nevidi, ze vsetci su rovnaki zlodeji a klamari!
Pravica/lavica? Co to tu preboha taras??? Ved su to vsetci byvali bolsevici a estebaci alebo ich deti!

54 Jaro Jaro | E-mail | 1. prosince 2011 v 22:24 | Reagovat

[44]:Suhlas, podla mna tí čo obhajujú euroval, sú buď veci absolutne nerozumejú alebo sú uplne sprostý alebo sami vedia že je to celé inak len sú slabosi a dosraný aby to riešili ako sa má, proste klamári do očí.

55 Jaro Jaro | E-mail | 1. prosince 2011 v 22:47 | Reagovat

[46]:SDKU nabila? Keď už v takychto hlupostiach pišeš, tak pravdive by bolo povedať SDKU dala sophinu volbu pre SaS. Jaka paráda SKDU,KDH,MOST kričí na SaS nehlasovali ste za doveru, SaS kričí vy ste spojili, každý ide po hranicu toho svojho. Pre mna je podstatné pri tomto probléme ako sa rodia dohody. Euroval nebol dohodou v koaličnej zmluve, preto mi je sympatickejšie konanie SaS, že sa nezlomili kvoli čvarge Eurovalu. To že to prijali iní je ich krv na rukách a ich zodpovednosť, to že ju nebudú niesť je zase krv nás voličov , že ich zvolime a uzname aj, že pri Erovale konali správne. A že nehlasovali je pre mna hodnota, že aspon niekto ostal čistý v tomto bahne. A ja osobne sa nechcem dožiť , že by som pri volbách sa musel rozhodovať iba nazáklade menšieho zla, preto ma ich hlasovanie obrovskú hodnotu. A to som neni ani volič SaS a ani nebudem teraz :). Samozrejme neni som volič ani chrapúňov SKDU,KDH,MOST, a to isté si myslim aj o teliatkach čo ich svinstvá obhajujú. To je pre tých čo ešte nevedia "ako to chodí" čo si musia všetko vysvetliť aj u tých zlých či naozaj neni na nich niečo dobre a podobne žvásty typu DOBRO, ZLO a iné kraviny. A pre tých ostatných. NAOZAJ EXISTUJE EŠTE NEJAKY BLBEC, ČO SI MYSLÍ , ŽE MIKIMU VYHOVOVAL NEPOST PREMIERA A DVOJKY V STRANE? NAOZAJ SI EŠTE NEJAKÝ BLBEC MYSLÍ , ŽE STARÝ HARCOVNÍK , ČO UDRŽAL AJ MENŠINOVÚ VLÁDU , BY TAKTO RÝCHLO ZVALIL TÚTO? NAOZAJ SI EŠTE NEJAKÝ BLBEC MYSLÍ, ŽE TRNKU KANDIDOVALO SDKÚ NÁHODOU?

56 vestec vestec | Web | 12. ledna 2012 v 17:17 | Reagovat

Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama