Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Uf pán Mikloš, toto som nečakal...

17. ledna 2012 v 10:39 | bk
Čítam článok aktuálneho ministra financií. A simultánne píšem koment. Pán Mikloš, radšej mlčať, fakt. Lebo to, čo ste napísali, nuž stále si vás ako tak vážim, takže zjemním slovník, teda to, čo ste napísali, je jemne povedané katastrofa. Škoda. Oveľa lepšie by bolo fungovať pôvodnou taktikou. Byť ticho a zatĺkať. Priatelia, kto nečítal, článok je tu: http://blog.aktualne.centrum.sk/blogy/ivan-miklos.php?itemid=1111

Nechápem, kde ste vzali nejaké presvedčenie, že by vám niekto uveril. Vaši sympatizanti (teda to torzo, ktoré vám snáď zostalo) nie sú voliči súdruhov. Skúste na tento fakt nezabudnúť. Nebudem rozoberať článok vetu po vete, len niekoľko myšlienok.

Hneď začiatok. Takže vy ste si dali vašim hovorcom vytlačiť Gorilu až 12.1. tohto roku. Aby ste sa vraj konečne oboznámili s jej obsahom. K tomu len jedno. Ak je tomu tak, tak ja by som sa trošku na vašom mieste aj hanbil. Vlastne, ja by som sa hanbil ako zbitý pes. Už dobré tri, či štyri týždne celé Slovensko nehovorí o ničom inom, ako o Gorile. Všetci, včítane politikov, po Vianociach dokonca už aj novinári, ktorých Gorily vlastnia, začínali opatrne švitoriť. Vás pán minister nezaujímalo, respektíve vás začalo zaujímať, čo v Gorile je, až 12.1? Ak je tomu tak, nazval by som to, že to je sila! Megaškandál, aký nemá obdobu a vás to nezaujíma? Inak, ako vás poznám, som si istý, že Gorilu ste už dávno čítali, boli by ste prvý, kto by ju mal naštudovanú ihneď po zverejnení. Takže sú dve možnosti, obe katastrofálne. Buď nehovoríte pravdu, alebo vás nezaujíma, čím žije Slovensko bezmála posledný mesiac.

Píšete, že 11.1 sa z Gorily stal dokument, na základe ktorého sa hlasovalo o odvolaní Bubeníkovej (a konečne vás to primälo si to prečítať) a podľa vás by malo prebehnúť seriózne vyšetrenie a prešetrenie, kým sa začne odvolávať. Nuž, som prekvapený, aký to obrat. Galko bol zlikvidovaný za tri dni, bez akéhokoľvek vyšetrovania a to sa nakoniec zistilo, že všetko bolo legálne. V každom druhom vašom článku ste kedysi napádali Fica za hlas podobný hlasu (akosi ste nečakali na prešetrenie). K tomu sú už výpovede, policajtov, je overené, že na siske bol taký spis založený (pod tým číslom), už aj váš minister vnútra pripúšťa, že to je pravda, tehličky do múru nárekov pribúdajú... Ale aj keby tomu tak nebolo. Nikto nedokázal opak, nikto si dokonca ani nedovolil vysloviť , že je to výmysel (pardón, boli ste to vy, Dzurinda, Bubeníková a Haščák, aké to prekvapenie!). Totiž tie podozrenia sú tak gigantické a hrôzostrašné, že ak neviete dokázať, že je to podvrh, nie Bubeníková, ale vy všetky Gorily by ste mali pratať! Pre istotu! Ak by potom vyšetrovanie preukázalo, že to je podvrh, tak sa vám ospravedlníme...

No a pokračuje čistá demagógia. Životopis génia v osobe Bubeníkovej. Ako ju dobre poznáte. Aké fenomenálne výsledky mala. Prepáčte, to má byť čo? Hovorí snáď Gorila, že je neschopná manažérka? Alebo že neučila na vysokej škole? Čo to má prosím, pre pána jána spoločné s tým, že je vážne podozrenie, že sa podieľala priamo a vedome na jednom z najväčších korupčných škandálov v histórii Slovenska? Snáď nechcete tvrdiť, že fakt, že ju poznáte, alebo že učila tam kde vy, znamená, že nebola zapletená do Gorily?

Jóó a ešte jedna pikoška. Priatelia, tak toto by som čakal od súdruhov, nie od pána Mikloša. V tom článku stojí čierne na bielom, že pred menovaním do funkcie šéfky FNM sa jej pán Mikloš šiel osobne opýtať, či je pravda, čo sa píše v Gorile (hoci na začiatku tvrdí, že ju čítal až 11.1.1012, paráda...). Ona mu riekla, že to je výmysel. A tým je to vybavené. K tomu by som dodal, že to je rovanko komické, ako keď sa televízny komentátor pýta na súde sériového vraha, či je vinný a on povie, že je nevinný. Čudujem sa, na čo sú vlastne súdy. Stačilo by so opýtať podozrivého a bolo by vymaľované. Naozaj, úžasná argumentácia, pán Mikloš....

Poďme ďalej. Vraj to je len čistá politika od Miškova, ktorý ju najprv vymenoval (na základe toho, že vy osobne pán minister ste sa za Bubeníkovú zaručili) a následne požiadal o jej odvolanie. Čistá politika vraj preto, lebo Gorilu poznal Miškov aj v deň menovania a nič nepodnikol a Gorila ešte nie je dokázaná, takže aký to dôvod na podanie návrhu na odvolanie. Viete neuveriteľne šibrinkovať slovíčkami. Náhodou som totiž v deň odvolávania Bubeníkovej bol na kampani v Nitre a hneď ako bola táto "počestná" pani odvolaná, prišiel aj pán Miškov a ja osobne som počul, ako to prebiehalo a čo vravel on osobne na v tej miestnosti, kde ste hlasovali. Áno, napísali ste to skoro presne. Len s jednou chybičkou krásy. Zabudli ste povedať, že pán Miškov argumentoval novými a novými faktami, ktoré dávajú spisu Gorila úplne inú relevanciu! To už nie je nejaký pamflet, ktorý videlo pár ľudí. Už je to dokument, ku ktorému sa vyjadrilo množstvo zainteresovaných a viac či menej nikto už nepochybuje o pravdivosti. Takže tak pán Mikloš.

Aha, ako čítam, tak vy ešte uvádzate nejaké podrobnosti z cirkusu, ktorý sa nazýval vyšetrovanie (v minulosti). Poradím vám, skúste si skoordinovať vyhlásenia s ministrom vnútra, lebo ak máme veriť Lipšicovi, tak vyšetrovanie sa zastavilo! Prokuratúrou! Hlavne nie preto, že by boli aktéri nevinní. A na záver už len maličkosť. To, čo ste napísali, má hodnovernosť ako konšpiračná teória nahradzovania politikov mimozemšťanmi. Ak ste vy a vám podobní Gorily, tak aké vyšetrovanie? Veď by ste to nikdy nedopustili!

A pokračujete, ako "neboli dokázané" rôzne transakcie ohľadne tých kšeftov, v ktorých lieta teta Bubeníková. Znovu sa skoordinujte s Lipšicom. Alebo ho počúvajte. Ja som ho počúval v nedeľu. A ako na potvoru, vravel čosi úplne iné, ako vy. Laxné vyšetrovanie, nezáujem o vyšetrenie, prekážky, prokuratúra.... Toto boli najčastejšie slová.

A záver, posledných 7 riadkov je zase ako z demagogickej učebnice. Vraj ste za razantné vyšetrenie kauzy. Všetko čo hovoríte, ako konáte, myslím tým nie len vás osobne, ale nazvem vás všeobjímajúcim názvom Gorily, hovorí jasnou rečou. Nie že nechcete, aby sa to vyšetrilo, máte všetci aj panický strach, že by sa to mohlo vyšetriť. Preto si myslím, že pokiaľ Gorily budú sedieť na najvyšších postoch, žiadne vyšetrenie nehrozí. Chcete navonok vyšetrovať len pre to, lebo nič iné teraz nemôžete povedať. Z každého riadku vášho textu, z každého slova, gesta, postoja (a vám podobným) doslova srší strach a túžba Gorilu upratať niekde do tropického pralesa v Kongu.

Pán Mikloš, ani neviete, ako zle sa cítim pri písaní týchto riadkov. Pred pár mesiacmi by ma ani vo sne nenapadlo, že budem musieť písať takto. Je mi to strašne ľúto a dnes mi je aj ľúto, že som vás (a vašu stranu) kedysi tak vehementne podporoval. Pravdu povediac, takýto zlý článok od vás....to som tiež nečakal...
 

76 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 radim radim | 17. ledna 2012 v 12:05 | Reagovat

ako vždy - brilantné. je neuveriteľné, ako presne vieš vystihnúť úplnú podstatu a vecne a presne argumentovať. a ešte sa to k tomu aj dobre (zle) číta...

2 mm mm | 17. ledna 2012 v 16:12 | Reagovat

Mozem vsetko podpisat...

3 stefan stefan | E-mail | 17. ledna 2012 v 18:27 | Reagovat

brilantné - ivan mikloš je len ďalší príklad ako dopadne šikovný chlapec keď sa dá do spolku so zlodejmi - vyzerá deň čo deň hlúpejší, mozog zacyklený zo strachu nevykecať niečo z drobných i väčších podvodov
veľmi mi už pripomína ruského putina - už len amfory nájsť a nechať sa ospevovať - aj ten je šéfom strany, ktorú slušní ľudia už inak nepomenujú ako strana zlodejov a podvodníkov

4 peter peter | 17. ledna 2012 v 23:47 | Reagovat

Inteligent. Dokazal niekto, ze ten dokument je pravdivy? A potom ... To mam podla teba volit SaS s "inteligentom" Sulikom, ktoreho program nie je pravicovy a ktory by najradsej nebol v unii vobec? Alebo navrhujes Matovicovcov? Aha - Smer je ta najlepsia volba. Ze?!? Ked nabuduce budes trepat nezmysly, tak sa najprv zamysli. Jo?

5 ondrej ondrej | 18. ledna 2012 v 0:25 | Reagovat

Ja po tejto kauze bez vahania volim SaS...

6 JOnatan JOnatan | 18. ledna 2012 v 0:25 | Reagovat

Co ja viem Peter. Ide o to, aj aby si ako sympatizant sdku vedel priznat, ze niektori jej clenovia nie su koser. Ja som sdku volil tiez, ale uznam, ze ak Miklos povie, ze to cital len minuly tyzden, tak je to nehoraznost - skandal. Preco by som to nemal priznat? Urobil chybu, nemam ho za to rad. Zivot ide dalej.

7 Odpoved pre Petra Odpoved pre Petra | 18. ledna 2012 v 0:34 | Reagovat

Pozdravujem. Chcem len dodat, ze ak by si trochu premyslal, tak nemozes po tom, co sa deje viacej volit SDKU. Vies - Matovic i Sulik mozu vyzerat akokolvek divno a zle, ale maju v sebe ludskost a zmysel pre cest. To je to, co v politike chybe prenesmierne a mohol by si nad tym premyslat. Pokial nebudu v politike cestny ludia, tak si z nas budu robit zachody, do ktorych sa iba, zial, vykadia... Martin

8 Odpoved pre Petra Odpoved pre Petra | 18. ledna 2012 v 0:35 | Reagovat

par don za gramaticku chybu - cestni ludia :-)  Martin

9 really really | 18. ledna 2012 v 1:04 | Reagovat

..nuz....pravda je to....akurat si vsimam, ze zatial si to svojou vinou najviac odskace sdku....ale co ten ficiak a smer ? ...to dostane do gul sdku a smer si pokojne a nerusene pofrci do volieb?...rad by som na prenieri videl aj tuto stranu

10 mato mato | 18. ledna 2012 v 2:01 | Reagovat

Je to naozaj smutne, velmi smutne. Nerozumiem ZIADNEMU cloveku, ktory by po tomto este chcel volit SDKU. SDKU = SMER = SNS = HZDS

11 gorila gorila | E-mail | Web | 18. ledna 2012 v 7:56 | Reagovat

autor tohto blogu si mal poriadne precitat ten pamflet udajny spis gorila a hlavne rozmyslat nad tym co sa tam pise. lenze asi nema na to aby nestranne a racionalne vedel posudit obsah pamfletu, ktory je prachobycajnou manipulaciou. takych primitivov, co si teraz  robia volebnu kampan vyuzivajuc tento stary udajny spis gorila, pretoze nemaju co ine ponuknut, volicom moze volit len este vacsi primitiv. uz pri prvom citani musi priemerne inteligentny clovek postrehnut,ze sa tam opakuju niektore  informacie resp. sa tam objavia informacie z nicoho nic. toto sa neda inak nazvat ako estebacky pokus o manipulaciu volicov a zial ludia nerozmyslaju len ako somari hikaju. z pravneho hladiska stale plati prezumcia neviny a tento pamflet udajny sips gorila nie je pravoplatny rozssudok, je to podvrh, ktory sa vyuziva na politicke ciele v predvolebnom boji.

12 Peter Peter | 18. ledna 2012 v 7:57 | Reagovat

SaS dusil živnostníkov , tak ako ešte nikto predtým, / Sulík a Mihál / doslova likvidovali drobných podnikateľov, tá slávna daňovo-odvodová reforme ktorú Sulík konzultoval ako sa priznal z o Špirkom , rozumej Pentou,išla proti ním a to nevolili Fica.Ja som bol vždy pravicový volič, ale teraz sa už stiera rozdiel čo je pravica a čo ľavica. Pravica poškodzovala drobných podnikateľov, takže volím Fica

13 Michal Michal | 18. ledna 2012 v 8:26 | Reagovat

Peter, radsej potom vol KDH. Mozno SaS poskodzuje drobnych podnikatelov, ale SDKU, Smer a spol KRADNU. KDH nerobi nic (cest vynimkam typu Lipsic). Pekne cusia, chlascu (vsak pan Hrusovsky), nieco zobnu kde-tu, ale myslim si, ze pokazia menej, ako SDKU alebo Smer...

14 Peter Peter | 18. ledna 2012 v 8:34 | Reagovat

A to si ako pomôžu živnostníci pri koalicii KDH, SDKU,SaS a Obyčajní ľudia? Veď to tu máme teraz. Prvé čo Jožko Mihál urobí dá do parlamentu tu slávnu daňovú -odvodvú reformu ? Veď sa opäť dajú dokopy a už nebude vadiť ani Dzurinda ani Mikloš ako sa vyjadril Sulík v HN.Veˇˇd sa nad tým trasú.A tá slávna superhrubá mzda bola nič iné ako superblbosť.Česi na to prišli že je to hlúposť a odstupujú od nej, len slováci musia byť pokúsnými králikmi. Po voľbách sa zabudne na Gorilu, ako povedal Dzurinda /morálny trpaslík/, Gorila pravicu spojí...

15 Peter Peter | 18. ledna 2012 v 8:42 | Reagovat

PS: A ešte niečo,ku KDH, dobre Lipšíc nie je zapojený do Gorily a je tam jeden statočný, ale čo napríklad takýto Uhliarik. Ako t o ho nazýva široká verejnosť? Uhliarik -Pentliarik? Prečo asi mi prischlo takéto meno?

16 Slavo Slavo | 18. ledna 2012 v 8:55 | Reagovat

Mrzi ma, ze sa bojuje proti sdku aj ked maju asi najviac spiny za nechtami, ale gorila spomina aj fica. Nie je to plytvanie energie ked fico si v kutiku caka co sa vyvinie. Ale najviac ma zaraza to mlcanie o bugarovi. Oslavne ody na bugara tu sprevadzali kazde volby a tvrdenia, ze keby nebol madar, tak by mu dali hlas aj viaceri, myslim, ze vychadzali z neznalosti. Dnes  odkryli jeho zaujmy a o bugarovi sa mlci. Mali by ste sa obut do neho a do jeho pozy dokonaleho. Alebo madari mozu kradnut?

17 marta marta | E-mail | 18. ledna 2012 v 9:10 | Reagovat

Politici bez kože na xichte.Všetci si veľmi želajú,aby sa gorila vyšetrila.A všetci pravo-ľavo sa trasúaby z Gorili nevyšlo nič na svetlo božia.Správajú zaliečavo,až hnus.Majú vôbec nejaký charakter?

18 ,,, ,,, | 18. ledna 2012 v 9:28 | Reagovat

A Sulík ten svätý  za dedinou chodí s Matákom ktorý ma na starosti v Pente zdravotníctvo ako predseda parlamentu do reštaurácie na stretnutia.Aj sám to Sulík aj ten Manták priznáva. O čom sa asi bavili v reštaurácii? Určite o počasí a o babách...To by bolo zaujímavé ak by tam boli nasadené odpočúvacie prostriedky a vypočuť si ich rozhovor...

19 Juro Juro | 18. ledna 2012 v 9:44 | Reagovat

BBoris, vo svojej ostrej Miklošovej kritike si tak trocha pozabudol aj na fakty doterajších rozhodnutí  a návrhov pána Miškova:  Predaj Novákov pod cenu k tomu zaťažených voči FNM,  priklonil sa k nulovému Ficovmu variantu uzavretia transakcie s EON a rozdelenie SPP na distribúciu a tranzit. Všetko proti verejnému záujmu!  Tak pán Miškov , vy ste dobrý adept na goriliaka.  A Borisko toto ti nevadí?

20 Juro Juro | 18. ledna 2012 v 10:10 | Reagovat

Sa s chuťou Boris zamýšlaš, nad tým kedy čítal Mikloš Gorilu, aká minulosť ho viaže s Bubeníkovou , tak kokooós naozaj podstatné. Podstatné je,  že došlo k stretávaniu sa v byte, že došlo k odpočúvaniu, a že Gorila obsahuje veľa pravdivých faktov ,  ale koľko vpísaných poprípade vypustených viet , mien , čísel  obsahuje respektíve neobsahuje ,  to  nevieme.  Tak prečo si nepočkať na nové fakty?  A naozaj prečo v minulosti nešetril  prípad fešák Kaliňák . Sám povedal , že za posledných 7 rokov poznal  5 verzií Gorili?!  Tak čo si ti robil  Robko keď si bol za ministra? No a teraz je naozaj veľa ľudí rýchlych na vynášanie súdov .  Boris aj ty sa mi zdáš byť rýchly.

21 boriskacani boriskacani | 18. ledna 2012 v 10:57 | Reagovat

[4]: Vďaka priatelia za komenty. Peter (príspevok 4), celkom som nepochopil, čo si chcel tým povedať a aký to má súvis s článkom. Mimochodom, "inteligent" Sulík chce niečo úplne iné, ako nebyť v EÚ, treba len počúvať a našťastie, že tu je niekto, kto sa postaví proti nezmyselnostiam, ako je zachraňovanie parazitických štátov pôžičkami.
Really (koment 9), presne tak, ja až žasnem, aké majú vo všeobecnosti súdruhovia šťastie. V roku 2006 sa dostali ako slepé kura k zrnu k plnej sýpke, teraz majú šťastie, že zatiaľ smerácka gorila neexistuje, pritom je to celkom určite ešte násobne horšia banda, ako celá gorilia pravica.
Ku komentu 11, ani nieto čo dodať, snáď len to, že autor článku si spis prečítal a dosť dôkladne. Snáď len ten, čo si spis neprečítal, môže splodiť toľko hlúpostí. Viac sa k tomu nedá čo dodať. Snáď len malá rada, nečítaj moje články a je to vybavené...
Slavo, súhlas, asi tak nejak...
Koment 18, skúsim sa na to Sulíka spýtať, osobne o tom veľmi neviem, ale ako poznám Sulíka, v tejto chvíli si neviem predstaviť, že by bol kul nejaké pikle.
Juro (prvý koment), rád by som reagoval, ale v tejto chvíli sa priznám, že neviem zodpovedne odpovedať, musím si to pozrieť. Fakt neovládam z hlavy všetky počiny, všetkých, čo kto kedy a ako urobil
Juro (druhý koment). S tým sa dá súhlasiť. Len jedno. Ja určite nie som rýchly. Naopak. Možno ti ušlo, ale moje vôbec prvé vyjadrenie o gorile som uverejnil 18.1., teda možno úplne posledný. Práve preto, aby som si počkal, ako sa to vyvinie. Na rozdiel od stovák iných, ktorí vypisovali od prvého dňa, kedy sa Gorila objavila. Práveže dnes už je k dispozícii toľko informácii, že naozaj to vyzerá tak, že to je pravda (ja o tom napríklad nepochybujem, ale neberiem nikomu názor, ak pochybuje, prosím). Pritom tie veci v Gorile sú tak brutálne, že sa nedá mlčať. Inak, ak by bolo ticho, tak ti garantujem, že nikto by po tom ani neštekol, nebolo by žiadne vyšetrovanie. Ale Gorila ako taká nemá veľa spoločné s mojim článkom, ja som len vyjadril počudovanie nad tým, že pán Mikloš verejne napísal, že on Gorilu čítal až potom, ako odvolali Bubeníkovú, teda odvolávali mu jeho nominantku a on ani nevedel prečo? Nuž, podľa mňa, trošku mimo, lebo si myslím, že dobre to vedel a ako ho poznám, dávno, dávno pred tým vedel, čo v Gorile je...

22 Juro Juro | 18. ledna 2012 v 11:28 | Reagovat

Vlastne na tvoje upozornenie Boris,  sme si mnohí prečítali Miklošov blog.  Čítal som aj názory a reakcie na spomínaný blog a poviem ti bratku toľko zloby , nenávisti by som nečakal ani keby sám Mufty písal.  Tak tento minister , myslím tým Mikloša ,  nahradil takých „ expertov” ako : Kozlík, Schmognerova, Počiatek, Filkus , Maxon, Hajnovič.   Tak Mikloš je ten najväčší zlodej a diletant? Mám pocit , že ľudia strácajú zdraví úsudok a pamäť.  Kdo ťahal po Mečúňovi Slovensko z brindy?  Kdo získaval európsku dôveru Slovenska?  Kdo sem natiahol investorov?  No ?  spomínaný experti? Ťažko. Teraz si ľudia o neho obtierajú hubu, ako keby on mal v minulosti spustiť vyšetrovanie namiesto Lipšica.  A Sulík kedy vedel o Gorile?

23 gadgeteer gadgeteer | 18. ledna 2012 v 11:52 | Reagovat

paradoxom doby je, že ľudia kvôli gorile nebudú voliť sdku ale radšej fica ako vyplýva z mnohých hodnotných príspevkov

24 boriskacani boriskacani | E-mail | 18. ledna 2012 v 12:21 | Reagovat

Juro, máš na 100% pravdu. Samozrejme, že Ivan je násobne lepší ako tí komunistickí pajáci. A ak máš pocit, že z môjho článku srší nenávisť a zloba, tak to tak nie je. Je to skôr sklamanie, veď som napísal, že si ho stále ešte vážim. Ale to, že si robil svoj džob lepšie ako iní (nakoniec to bola jeho psia povinnosť, dostával za to od nás výplatu), ešte neznamená, že má imunitu na celý život a môže robiť čokoľvek. Jednoducho, všetko má svoju mieru a on to už prehnal. Nechci, aby som tu všetko teraz menoval, čo majú čelní fešáci z SDKÚ za ušami. Človek niečo odpustí, ale niekde treba povedať dosť! Práve preto sa tak kradne, lebo politici sa spoliehajú na shovievavosť voličov, že im to odpúšťajú... To je kardinálny problém. A ja aj na základe Gorily (je to môj súkromný názor) som dospel k presvedčenie, že napriek úspechom, už aj stačilo. Ale nielen kvôli Gorile.
Gadgeteer, absolútny súhlas, je to naozaj v prdeli, presne tak, a neviem čo s tým...a to je najlepšia cesta do pekla...voliť Súmračnú...

25 ,, ,, | 18. ledna 2012 v 12:32 | Reagovat

K článku 21. To ani nemusíš chodiť za Sulíkom, čo Ti povie načo sa v reštaurácii ako predfseda parlamentu chodil na s tretnutia z Matákom z Penty.To Ti zaručujem že dostaneš odpoveď od Sulíka, že len chcel vedieť názor Penty na zdravotníctvo...nič viac.

26 stanoAL stanoAL | 18. ledna 2012 v 12:52 | Reagovat

veru tak -  Cesta do pekla (ACDC)- ako to odpalili modraci v Modre. A cerveni certi sa tesia...

Nie je to o modrych a cervenych. je to o ludoch, ktori sa stavaju opicami.

Co dodat. Asi nic. Lebo spis, clanok a diskusia uz hovoria sami za seba...

27 boriskacani boriskacani | E-mail | 18. ledna 2012 v 13:15 | Reagovat

25 - je to možné, ako vravíš, že sa nič nedozviem. Nemôžem dať ruku do ohňa za nikoho iného, okrem seba. Tak isto ani ty, ani nikto iný. Nech je tak či onak, zatiaľ sa nepotvrdilo žiadne zapletenie Sulíka, či iných saskárov do nejakého komplotu, vlastne ani nie nepotvrdilo, ale nie sú ani len fámy, či nejaké indície. Tým nechcem tvrdiť, že nič nemôže existovať.

28 ,,, ,,, | 18. ledna 2012 v 14:06 | Reagovat

K článku 27. Všetko náhody. V spise Gorila sa píše že pán Malchárek  a ostatní z ANo ú Toth, Novotná/ zakladá stranu Nádej vtedy. Vraj na podnet Penty, nič nechceli len ministra zdravotníctva. A hádaj kto sa objavi a dá 500 000 Sk na stanu Nádej a je tam čelný kandidát. Pánko Jožko Mihál terajší likvidátor drobných živnostníkov, , Sulikov poskok , tiež náhoda...

29 stanoAL stanoAL | 18. ledna 2012 v 14:36 | Reagovat

Zemnit je tiez pekne slovenske slovo...
:)
"Píšem preto, lebo som presvedčený, že obrovská korupcia, klamstvo, absencia morálky, deviácia právneho štátu sú pre našu krajinu smrteľné. A snažím sa to zemniť."

Čítajte viac: http://kacani.blog.sme.sk/c/286339/Simpanz-ucenlivy-a-co-s-nim.html#ixzz1jogVBtB0

Inak prajem vela chuti, sil a zdraveho rozumu u zelenych. A vcas si vsimnut oranzovu kontrolku, aby nenastala opat cervena.

30 mako mako | 18. ledna 2012 v 15:26 | Reagovat

Z vašich príspevkov je cítiť bezmocnosť, že v nastávajúcich voľbách nie je koho voliť, lebo súčasný systém sa ukázal ako nefunkčný a poškodzujúci štát-nás. Starý článok ústavy o vedúcej úlohe strany sa nahradil novým nepísaným o vedúcej úlohe dvoch a viac stán podľa výsledku volieb, reprezentovanými volenými poslancami, ktorí sú ešte stále chránení imunitou/prečo sa teda neozvali tí,čo o gorile vedia už roky?/, ktorí nemajú spätnú zodpovednosť k svojim voličom, ktorí za štyri roky dokážu napáchať nenapraviteľné škody a ktorých dnes dobieha kupčenie s vlastnou morálkou a nás dobieha naša letargia k ich konaniu. O tej spätnej zodpovednosti k občanovi to platí aj pri prokuratúre a justícii. Ak si uvedomíme, že gorila je iba jedna časť z celku a aké sumy tam lietajú, tak dopredu môžeme povedať, že okaté Lipšicovo/nákupca policajných fábii za 82 tis.€/ks, autor vyhlášky č.655/2004 o odmeňovaní advokátov, ktorou sa prakticky zamedzil spolu so súdnymi poplatkami prístup ľudí k spravodlivosti,.../  snaženie je otázne, lebo bude-musí rešpektovať súčasný systém = zdokumentovanie-návrh vyšetrovateľa-prokurátor-sudca/I.stupeň,II.stupeň,Najvyšší súd,Ústavný súd/. Títo všetci budú stáť proti obrovskej presile hotových peňazí a ktorýkoľvek z nich môže na základe svojho "právneho názoru", za ktorý nenesie žiadnu zodpovednosť to celé stopnúť a my ešte spätne budeme gorilám platiť. Paradoxne riešenie problémov dnešnej doby ponúka samotná Penta cez Mantáka: "Základná vec, ktorú tu ľudia veľmi podceňujú je to, že musíme byť schopný každý sa postarať sám o seba a nespoliehať sa na štát. Toto je jedna z najväčších ilúzii. Ak nezoberieme do rúk zodpovednosť za vlastnú budúcnosť a budeme neustále opakovať, že štát sa má postarať, tak to skončí nie krízou, ale totálnou katastrofou.“  Záver - môj názor: voliť je treba toho, kto bude sľubovať pred voľbami hory-doly, ale toho, kto príde konkrétne z programom 1. schôdze NR SR po voľbách napr.: bod 1. zmena Ústavy SR zo 150 na 79 poslancov podľa počtu okresov, možnosť ich odvolania počas samotným okresom/referendom/ počas volebného obdobia a hlavne možnosť voliť aj a hlavne nestranníkov
2. zriadenie ľudových výborov, porôt,..., na názve nezáleží na kontrolu vyšetrovania aj s právomocou odvolania sudcu, prokurátora,..., zabavenia majetku, zníženia vysluhových a starobných dôchodkov,...Čiže realizácia čl. 2 ods.1 Ústavy SR:"Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo."
3. zaviesť "antikorupčný reporting": každý je povinný nahlásiť svojmu nadriadenému akúkoľvek ponuku na korupciu, nadriadený zase svojmu nadriadenému až po určitý stupeň a ten je povinný to v lehote predložiť súdu. Pri neoznámení, nepredložení automatický trest vo výške 10-20 násobku nenahláseného pokusu a strata pracovného miesta.
atď

31 Danda Danda | 18. ledna 2012 v 16:13 | Reagovat

Ahoj :) Chceš si trošku přivydělat jen odklikáváním emailů? Stačí se registrovat zde- http://www.emailing.cz/registrace.php?ref=bdaa963c482af03aa67e506a523fb020.

32 boriskacani boriskacani | E-mail | 18. ledna 2012 v 17:27 | Reagovat

[29]: Dík, za upozornenie, nech sa snažím akokoľvek, chybička se vždy nejaká vloudí...

33 beobachter beobachter | 18. ledna 2012 v 22:40 | Reagovat

pozorujem, ze cim je kandidat nizsie (bez ohladu na to, z ktorej rychlokvasenej politickej strany je), tym plamennejsie su jeho prejavy; dokonca aj toto vysokoskolsky vzdelane cislo z hlbok kandidatky strany sas svoj prejav pruzne prisposobilo urovni, ktora ho deli od vrcholu a i kanalizacie a s gustom vychrlilo svoje myslienkove exkrementy;
ale budte v klude, pane;
dostanete presne jeden kruzok (vlastny) a mozno od rodiny, frajeriek a tak, ked ich v den volieb nenaserete alebo tak;
oni vas tam nechcu, matovic im stacil; nestrannikov oni nemusia; jedine potom na nejake nominacie, keby sa dostali do vlady... neviem, ci ste v takej lige... a do vlady sa oni dostanu, len ak ju bude zostavovat pravica a budu sa tvarit, ze jakziv nemysleli vazne nic z toho co tvrdia teraz (od goril, cez antieurovalizmus az po dekriminalizaciu fetakov)... nepravdepodobne; ale ak by aj: nebudete sa stacit divit ako rychlo zmenia retoriku po desiatich sekundach od vyhlasenia volebnych vysledkov :(

34 Invst Invst | Web | 19. ledna 2012 v 8:47 | Reagovat

stanoAL: Pravda.. chtělo by to vyměnit víc lidí.

35 grafika-katie grafika-katie | 19. ledna 2012 v 14:41 | Reagovat

Pekný blog ;)

36 Pavel Pavel | 19. ledna 2012 v 15:20 | Reagovat

"priatelia toto by som cakal od sudruhov nie od pana Miklosa"
.
chlape chlape, si mal vo svojej naivite 20r. zalepene oci, ci vidis furt len na jedno ?

37 lenkafashion lenkafashion | 19. ledna 2012 v 15:24 | Reagovat

Hmm

38 jozef jozef | 20. ledna 2012 v 0:52 | Reagovat

ty si si toho cloveka vazil/vazis? a preboha za co????

39 boriskacani boriskacani | E-mail | 20. ledna 2012 v 15:23 | Reagovat

[33]: Milý beobachter, teda pozorovateľ. Je to komické čo píšeš, ale nič to, už som si zvykol. Len maličkosť. Píšem štyri roky, takže si slabý beobachter, keď to nevieš. A v poslednom období, stále menej a menej plamenne. O moje krúžky nemusíš mať obavu, ak by si mal gule na to, napísať svoje skutočné meno, tak by som ti po voľbách bez problémov oznámil, ako si sa vynikajúco trafil... Mimochodom, ak si myslíš, že sa trasiem o nejaké krúžky, tak to mi je len smiešne...

40 Fero Fero | 20. ledna 2012 v 18:21 | Reagovat

Dobré ráno. Ale radšej neskoro, ako nikdy.

41 roman roman | E-mail | 24. ledna 2012 v 11:48 | Reagovat

Tragikomické na tom celom je, že ľudia, ako Mečiar, Slota idú prasknúť od smiechu, ľudia, ktorí tu rozkradli miliardy, oni sú ídeovými otcami tejto špiny, oni sú zodpovední za to, že z SIS sa stala najslinejšia zložka organizovaného zločinu, že GP a justícia sú paralizované korupciou, a nielen, že kryjú obludnú ekonomickú trestnú činnosť, ale na nich svojou činnosťou a svojimi rozhodnutiami participujú.

42 Janosik Janosik | 2. února 2012 v 3:03 | Reagovat

Co ma spolocne spravodlivost a ctihodna politicka strana ?
No predsa ze nikdy nebola, nie je a ani nebude. Pre vystrahu odpalit parlament pri plnej ucasti, spojit opat SR s CZ a ceskemu parlamentu vysvetlit, ze sa udalost v SR moze zopakovat aj v CZ. Inak sa to uz naozaj neda ak sa mame niekam pohnut. Humannejsia metoda by bola znarodnit / skonfiskovat vsetko co nakradli politici, kvalitne zaplatit ozajstnych odbornikov pod dohladom EU komisie a obcanov (vsetko by bolo verejne na nete) a prizvat odbornikov z krajin kde nezivoria ale napreduju. Je to realne ? Nie. Tak potom naco tu vobec pisat. Volby mensieho zla uz maju ludia celkom dost a co je najhorsie su demotivovani a nepojdu volit. Teda volicom budu stari a polodementni obcania, ktori nemaju co robit a druha skupina sa chce aspon nejako prejavit. Verim ze sa uskutocni aspon ten protest s akou-takou ucastou obcanov.

43 Janosik Janosik | 2. února 2012 v 3:13 | Reagovat

Takmer som zabudol :
Mily boriskacani mozes pisat kolko chces a kde chces, iba sam zo seba robis debila ked sa tvaris, ze pravica je cista a spravodliva a cerveni su zli. Seres si do vlastnej huby a robis si podobnu srandu z ludi ako Filcko pri tom grafe. Kto colen pachol okolo politiky (a hlavne slovenskej) velmi dobre vie aka je tam spina spinava vsivava ciganska. A azda prave tu vrana k vrane zrazu nesada ?! Ved ty budes horsi ako Filcko so Smolkovcami spolu. Bud si zaslepeny ako nabozensky fanatik, alebo totalny vydrbanec na ktoreho sa nechyta ani jeden politik. Nech si citatel vyberie.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama