Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Rozbíjanie pravice? Very poor

9. února 2012 v 15:40 | boris kacani
Je to do popuku. Takže najnovšie sme obviňovaní (všetci, ktorí trošku dráždia SDKÚ), že rozbíjame pravicu. Čo si myslíte manekýni, ktorí ste si privlastnili modrú farbu, že nás to teší? Že sa odbavujeme na tom? Tá krutá pravda je totiž tá, že pravicu ste rozdrvili na prach vy a nikto iný!

Netreba chodiť ďaleko do histórie, len pár mesiacov. Intrigy na zlikvidovanie premiérky a povalenie vlády. Kto vám dal panstvo z SDKÚ na to mandát? Vtedy ste si už celí nadržaní delili ministerské fleky po saske, vykrikovali ste, že SaS je väčší diabol ako Fico! Ponížili ste vašich voličov. Pokračovali ste v kradnutí. Ponižovali ste premiérku. KDH dokonca začalo liezť súdruhom do análu. Všetci ste si utierali huby o SaS, ako keby to bola nejaká zberba. Pritom dobre viete, akú búdu ste ušili, len hopla, drobná chybička "se vloudila". Ono sa to otočilo tak, ako ste ani vo sne nečakali.

Dnes ujo Dzurinda žobroní, že pravica by sa mala spojiť. Áno, presne ten, ktorý ešte nedávno v kŕči vykrikoval a opakoval do zblbnutia, že Lipšic je blázon. Ten, ktorý tvrdil ešte nedávno, že Gorila je pamflet. Ten, ktorý ju čítal kedysi možno ako druhý, či tretí v poradí vôbec. Obdobne Mikloš. On dokáže v diskusii jedným dychom povedať, že saska povalila vládu (to len tak mimochodom vo vete) a ihneď na to, že by sa pravica nemala dusiť navzájom. Neskutočné.

Vy páni z SDKÚ robíte tak nechutnú a špinavú kampaň voči SaS, že aj súdruh zo Súmračnej by sa mohol niečomu priučiť. Pán Mikloš napíše článok, v ktorom označí Miškova za babráka a lúzra, lebo v takých a onakých rebríčkoch Slovensko kleslo. Inak povedané, veľmi šikovne a demagogicky povie minister financií, že Miškov je "very poor" - kto nevie po anglicky, je to "veľmi úbohé", čo použil aj v nadpise svojho propagandistického článku. Pravdou je, že pán Mikloš vie dobre písať. Kto si to prečítal, mohol nadobudnúť dojem, že Miškovova družina je naozaj tlupa babrákov. Avšak reakcia na seba nenechala dlho čakať a objavil sa článok štátneho tajomníka. Tu sú oba linky, komu sa chce, nech si články prečíta a nech si spraví názor každý sám. Ono to je totiž trochu inak, ako to podsúva pán Mikloš. Jeho článok je TU. Reakcia na Miklošov článok je TU.

Takže sa nám tu prevalila kauza Gorila, v ktorej je z "pravicových" strán jednoznačne najviac namočená práve partička chalanov z SDKÚ. Najprv bola Gorila pamflet, ku ktorému sa Miki Mauz nebude vyjadrovať, taktika mŕtveho chrobáka. Potom sme sa dozvedeli, že Lipšic je blázon. Dnes je verzia, že Miki nemohol konať, lebo by porušoval zákon (rozumej vtedy dávno, keď sa nad Gorilou zabával v dobrej viere, že sa to niekde aj tak skartuje). A potom hopala kluci z SDKÚ, začali prudko padať preferencie.

A zrazu zmena postoja. Nič nefungovalo, nevyšlo kydanie špiny na iných, ani mŕtvy chrobák, ani zatĺkať a zatĺkať, tak teraz nová taktika, veď chlapci nerozbíjajme pravicu, nevadí, že sme len o trochu menší raubíri ako súdruhovia, poďme si mastiť brušká. Zrazu prichádza škemranie o zhovievavosť. Ale na druhej strane, neustále kopanie do sasky. Síce nie tak priamo a otvorene, ale zákerne a vytrvalo.

Vy ste milí modráci fakt totálne utrhnutí od reality. Fakt si myslíte, že všetci sú postihnutí duševnou chorobou mentálnej retardácie? Jediní kto rozprášil tú komickú slovenskú "pravicu" na prach, ste presne vy! Vaša arogancia, drzosť, hlúpe a infantilné vystupovanie, žiadna sebareflexia. Rozumiem tomu, že nemáte veľa možností, ako zo žumpy von. Ale toto nezaberie.

Vy si dovolíte teraz prosíkať o zhovievavosť? Teraz? Keď už vám tečie do bôt? Keď sa trasiete, či sa vôbec dostanete do parlamentu? Kde bola vaša "starosť" o to, či Fico ovládne Slovensko v deň, keď ste ukŕkali Ivetu, aby spojila hlasovanie o dôvere vláde s navýšením Eurovalu? Ako ste sa starali o "pravicu", keď ste dennodenne vypúšťali vyhlásenia o diabolskej SaS? A čo je horšie, robíte to doteraz! To si myslíte, že všetci v saske sú na hlavu padnutí? Najprv ich niekto skope, opľuje, vyhodí a potom, keď sa chveje strachom a hodí sa mu to, tak potom očakávate, že sa vám hodia okolo krku? Akože super milý Miki Mauz, nevadí, že si nás ponížil, nevadí, že tvoji kumpáni ako Gabo a spol kradli, nevadí, že ste skoro všetci namočení v Gorile, nevadí, že si z nás robil infantilné a nezodpovedné brzdy, že si nás ponižoval a hlavne robíš to dodnes, nič to, my to necháme tak, ideme ti robiť kampaň, aby si náhodou nevypadol od koryta. No to nie, fešáci, takto to nefunguje!

Je to už ťažká diagnóza schizofrénie. Snáď každý deň nasypete trochu soli do rany. Napríklad vďaka poslancom za KDH, nemohol parlament vyzvať súdruha gašpara Gašparoviča, aby vymenoval Čentéša za GP, aj keď len platonicky. Že by im dajaký šimpanz mátal v lebkách? Alebo pár dní dozadu poslanci SDKÚ zablokovali prijatie tretieho energetického liberalizačného zákona, ktorý by pomohol znížiť ceny energií. Čo diskusia v televízii, to šibrinkovanie saskou, ako povalila vládu. A takto by sa dalo písať a písať a písať....

Záverom. Pravicu rozbili SDKÚ a jeho čelní predstavitelia, spolu s Maďarmi a kádéhákmi, ktorí sa zúčastňovali na korupcii a kryli ju. V masívnom meradle. Ten problém je v tom, že volič pravice je trochu inak citlivý na drzých zlodejov, ktorí z neho robia tajtrlíka. Voličom súdruhov to nevadí, im môžu ukradnúť aj žobrácku palicu, ešte sa večer za nich pomodlia pred spánkom. Vaši voliči nie sú stádo tupých oviec a presne to, čo ste robili, čo ste hovorili, čo hovoríte a ako sa správate je práve to, čo bytostne neznášajú, lebo majú oprávnený pocit, že boli zneužití a ponížení. Vami, priatelia z planéty Goríl, vami!

Preto si nezaslúžite nič iné, ako sa s vami vysporiadať vo voľbách a ak bude Fico vládnuť, nie je to chyba nás, ani sasky, ale je to výlučne vaša zodpovednosť. Ja som posledný, koho by to tešilo. Bol som váš podporovateľ a urobili ste zo mňa blbca. Ani nie tak veľmi tým, ako ste všetci kradli, lebo to som približne vedel. To najväčšie sklamanie je z toho, že ste rozbili vládu proti vôli svojich voličov. A ešte aj z toho, že dokážete s teflónovými ksichtami klamať a podvádzať ako profesionálni hajzlíci, čo pre mňa znamená, že nikdy v živote vám nebudem môcť veriť ani slovo. Pozerajúc na vaše kamenné tváre, mám pocit, že by ste dokázali prekabátiť aj polygraf.
 

42 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ivan L. Ivan L. | E-mail | 9. února 2012 v 15:57 | Reagovat

Výstižné až tak, že nemám čo dodať.

Iba ak tým katolíckym koaličným stranám: Ďakujeme smradi.

2 fero fero | 9. února 2012 v 21:05 | Reagovat

absolutne trefne....kto nevidi, ze vladu povalil  Dzurinda s Miklosom, ked dokopali k tomu Radicovu a boli uz davno dohodnuti zo smerom na gorilej koalicii , je pre mna uplny diletant, ktory nevie citat medzi riadkami, to ze fico neskor odpalil dzurindu s miklosom, lebo si uvedomil, ze mu staci most alebo kdh je uz druha stranka veci.
SAS sa snazila splnit co sa dalo zo svojho programu a robila aj kompromisy, kedze vladla z tromi krestanskymi stranami a ked chcela potvrdit a trvat na com trvala od zaciatku pri eurovale, tak radsej ostatne tri pravicove strany povalili vladu a dohodli sa s ficom na novych gorilich volbach okamzite vyhodili sulika, dosadili si spolocne Hrušovského za predsedu parlamentu a takto vsetci styria zacali velku spolocnu hru v spolupraci s ich mediami proti Galkovi, ktory chcel otvorit kauzu mokys tykajucu sa tunelov smeru a sdku, hru ktora im ale vobec nevysla, kedze sa zistilo ze odpocuvalo sa s povolenim sudcu a odpocuvalo sa aj za Basku a Fedora a bejby kali instruuje redaktorky pravdy proti Galkovi, take su fakty…..bolo to velka zbabrana hra sdku a ich dvoch satanov miklosa a dzurindu, kde ich sociopat fico vyuzil a pouzil ked ich nalakal na znicenie SAS

3 abc abc | 9. února 2012 v 21:39 | Reagovat

Boris, vidim to rovnako. Sdku sklamala na plnej ciare.

4 orcan orcan | 9. února 2012 v 22:23 | Reagovat

Vidim to inac. Mozno ma tu zozeriete a oznacite za blbca, ktory si nevidi na spicku nosa, ale aj tak si myslim, ze volit SDKU je v sucasnosti najlepsia volba. Co obdivujem najviac na SaS? Zasadu ziadny komunista, ziadny estebak. Co mi naviac vadi na SaS? Nepodpora krokov na zachranu eura. Pre mna, ktory cele desatrocia zavidel europanom ich vymozenosti a volu integrovat sa, aj ked to niekedy vyzadovalo obete v prospech slabsich je toto neprijatelne. Pripada mi to byt modne "sam proti vsetkym", lebo ja na nikoho doplacat nebudem. To ze su zrusene hranice je premna taka uzasna vec, ze za to stoji aj 10 eurovalov. Viem, niekto moze povedat - to s tym nesuvisi, to je nieco ine. Figu-borovu - suvisi. Ked uz nemozeme byt v Spojenych statoch americkych, moj ideal su Spojene staty europske. Howgh!

5 mika100 mika100 | E-mail | 9. února 2012 v 23:00 | Reagovat

SDKU DS si este u slov.zvazu hudobnych skladatelov neobjednala volebny trauermars?

6 Pepo Pepo | 9. února 2012 v 23:06 | Reagovat

Že do bôt... Ty trúba

7 afaik afaik | E-mail | 9. února 2012 v 23:11 | Reagovat

orcan, otvor oci, euro nebolo nikdy v ohrozeni! Cele to strasenie rozpadom eura bol bullshit a Sulik to spravne odhadol. Grecko mozno coskoro vystupi z eurozony, mozno bude nasledovat Portugalsko a Spanielsko, ale na euro to nebude mat vplyv - mozno ho to dokonca posilni. Okrem toho, zrusenie hranic ma s eurom pramalo spolocne  -zrusenie hranic v ramci europy je logicky krok suvisiaci s globalizaciou a blizkostou europskych kultur a politickych systemov, a v tomto sa nic v blizkej buducnosti nezmeni, ci uz s eurom, alebo bez neho. Aby bolo jasne, mam rad europu, ale nie je dobre byt uplne nekriticky voci vsetkemu, co pride z Bruselu - to bol aj Sulikov odkaz a cele schvalovanie eurovalu bol len podvod na danovych poplatnikov, aby zatiahli straty bank - co sa mmch prave teraz deje. Ja som velmi rad, ze na politickej scene je SaS. Je to slusna neskorumpovana strana, kde je dost chytrych ludi. Pamatam sa na volby 2006, to bol des. Dalo sa vybrat medzi skorumpovanou SDKU, talibanskym KDH a SMK a musim sa priznat, ze hoci nemam madarsku narodnost, SMK mi smrdelo najmenej - nakoniec som ani nebol volit. Takze teraz som velmi rad, ze tu je SaS, vsetky ostatne strany su pre mna naprosto neprijatelne (najma teraz, ked sa rozpadlo OLaNO tu nie je fakt ina alternativa). Prvykrat mam moznost zistit, kolko percent ludi na slovensku je normalnych...

8 Alex Alex | 9. února 2012 v 23:19 | Reagovat

[4]: orcan, je naivne si mysliet ze UR je to co bola a ake mala principy uz davno nieje. Celej EU vladnu dnes socani a povacsinou byvali komunisti. Barosso je dokonca maoista. Nemaju ziaden mandat ale nemozeme ich ani odvolat. Toto s USA nema absolutne nic spolocne a aj to tak dopadne. kuk sem http://euroseptik.cz/nigel-farage-chyceni-v-ekonomicke-pasti/

9 Anton Anton | 9. února 2012 v 23:34 | Reagovat

Orčan ... podľa toho, že máš čím písať na blog komentáre usudzuje, že nie si v nijakej finančnej tiesni a dokonca si myslím, že keďže si mal možnosť obdivovať integráciu "západu", tak si na tom veľmi dobre, biedu určite netrieš ... ale ty trpíš prepáč inou vadou ... ty podľa seba súdiš všetkých !!! Tie štáty na tj integrácii veľmi slušne zarobili a ver, že na našej stále lacnej pracovnej sile zarábajú, ja im to nezazlievam, aj ja ako podnikateľ zarábam, aj na nich (západe), ale preboha, to, že my dvaja sa máme relatívne dobre neznamená, že tak dobre sa má aj zvyšok Slovenska !!! Slovensko nekončí za BA alebo v Košiciach, čo sú dva ako tak dobré slovenské "európské" centrá ... Slovensko je aj ten zvyšok .. a ten prepáč, NEMÁ na to, aj keď tiež chce, ale NEMÁ na to, aby podporoval nezodpovednoť iných, zvlášť keď tento národ si za svoju nezodpovednosť zaplatil oddĺžením a privatizáciou, kde len v oddĺžení išlo 100 miliárd SKK ... my sme už zaplatili !!! My sme EU zaplatili tým, že sme tam nešli ako národ, ktorý mohol klamať a potom skrachovať a obrať ich o všetky peniaze!! Nie ... my sme EU dali dosť a stále na to, že sme nepodvádzali platíme, stále doplácame to oddĺženie a iné veci a Ty chceš povedať, že sme národ nevďačný ... nie nevďačný, nemáme na to, aby sme mohli takéto veci podporovať !! Ani za cenu jedného EUrovalu .. .a už vôbec nie, keď to vhľadom na našu kúpyschopnosť vychádza ako najvyšší príspevok v EU... Ver, že ja sa úplne rovnako teším z otvorenia ako Ty, ale videl som roky aj BA a roky aj zvyšok Slovenska a ja sa nečudujem, že tu Fico víťazí ... vy svojím ignorovaním slabých nie ste o nič lepší než on okrádaním všetkých ... ale ľudkovia, snívajte ďalej ....

Inak .. s blogom úplný súhlas ... ja nechápem, ako si môže SDKU myslieť, že SaS niečo urobila zle, lebo k SaS sme mnohí odišli z SDKU, takže SDKU uráža takto vlastne svojich ... a to chce takto nás získať??? Že tvrdí, že sme blbí, čo sa nevedia rozhodnúť??? No to potom hop ... kľudne aj pod 5% nech skončia, neľutujem ani chvíľu, Dzurinda nechápe, že keby to isté urobil aj Sulík, tak skončíme aj u neho, to s SDKU ani SaS nemá nič spoločné, SaS je len "vhodná" platforma, lebo inak robiť niečo v tomto systéme než cez nejaké strany to nejde, nakoniec, to sa potvrdzuje aj na preferenciách SaS, kde jej tiež všetko nežerieme ... heh, ale mne žiadny "vodca" nebude rozkazovať, čo si mám myslieť Mikki a Ivan..

10 since since | E-mail | 10. února 2012 v 1:03 | Reagovat

boris, v marci mas odo mna kruzok, galko takisto.

11 KgO KgO | 10. února 2012 v 1:05 | Reagovat

s blogom plny suhlas (ale do buducna poprosim pouzivat bezpatkove pismo - napriklad tahoma - tento times roman je dobry na papier ale z obrazovky sa to strasne naprd cita)

12 jozo jozo | 10. února 2012 v 8:28 | Reagovat

Vazeni, hranice v Europe neboli zrusene! Boli zrusene len hranicne kontroly. To je dost velky rozdiel. To je vidiet ako hlupy je elektorat volicov z SzDKU aj SaS, ktorym kraluje autor tohoto blogu.

13 educ educ | 10. února 2012 v 8:52 | Reagovat

Pripájam sa k Vám. Národ, ktorý vhupol rovnými nohami do internetovej éry, je neuveriteľne ľahko manipulovateľný  blogmi, facebookom atď.  Už ani netreba ísť k urnám. Spočítajme koľko blogov  a akú vysokú karmu a čítanosť majú kandidáti jednostlivých strán a je to!
Len ťažko sa mi verí, že i Kačáni tomu podľahol.

14 Janko Konôpka Janko Konôpka | E-mail | 10. února 2012 v 9:07 | Reagovat

Čisto hypoteticky. Čo by urobil nemecký a francúzsky penzijný sporiteľ, ktorému roky pekne tučnie jeho penzijný účet v dôchodkovej správcovskej spoločnosti a zrazu mu príde informácia, že sorry, vaše prachy sme investovali v Grécku a tento štát zbankrotoval, tak sa teda nehnevajte ale museli sme váš účet ponížiť o x % (70?), keďže je to nedobytná pohľadávka. Verte tomu, že by hnali Merkelovú so Šarrkym svinským honom. Asi preto tie všetky eurovaly...či? Inak s článkom plný súhlas. Som rád, že sa zMatovič vyfarbil, uľahčil mi voľbu. Boris máš môj krúžok, rovnako ako Galko. Nad zvyšnými dvoma krúžkami ešte dumám. Howgh.

15 Ján Štefančík Ján Štefančík | E-mail | 10. února 2012 v 13:38 | Reagovat

Moja voľba jednoznačne: Kačáni, Galko, Kollár, Novoroľník.Blog ako vždy AAA.

16 L L | 12. února 2012 v 23:24 | Reagovat

ma to flow, ma to energiu - super :D uz len hiphopove spodky do toho a ides!!!

17 robo kovacs robo kovacs | 23. února 2012 v 13:50 | Reagovat

Zdravim Vas, pan Kacani, citam vsetky Vase blogy - hovorite mi z duse. Planujem Vas zakruzkovat. Ziadam Vas o blog na temu : kamaratsvo Kocner - Sulik, ak ste teda uz neolutovali vasu ucast na kandidatke SaS.

18 Jindro Jindro | E-mail | 24. února 2012 v 22:56 | Reagovat

Do tej sialenosti, co sa vola Slovenska politika ozaj moc nevidim.  Neviem, ci su Slovenski politici tak arogantne otvoreni, alebo tak strasni diletanti (pripadne kombinacia oboch typov), ale vzdy sa mi hlava zatoci, ked citam co sa tam deje.  A je fakt skoro jedno, kto tam vladne (skoda premierky).  Odtialto mi toale pripada, ze SaSka moze byt najpoctivejsia, ale zial na poctivu vladu nedostane pravdepodobne prilezitost, a tak hlas venovany tejto strane moze byt zial len stratenym hlasom.  Niekedy treba volit mensie zlo, ak dobro nie je este skutocne pripravene vladnut, ale mozno som len skeptik a ako som z povedal, do tej sialenosti fakt asi nevidim.  
Skoda len Boris, ze neostavas na svojej povodnej platforme a presuvas sa do aktivnej politiky.  Inteligentnych nezavislych rebelov ("with a cause", for a change, if you know what I mean) a myslienkove sviezich "shit disturbers" nie je nikdy dost, politikov je a vzdy bude prebytok!
(Aj tak ti drzim palce!)
Jindro
Victoria, BC

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama