Môžete mi napísať na boriskacani@gmail.com

www.suchydom.webnode.sk

Ja sa veru aj bojím...

31. srpna 2015 v 13:32 | bk
Dlho, predlho som váhal, či niečo zosmolím o top téme ostatných týždňov. Nakoniec som sa odhodlal. Dostatočný čas som sledoval, čítal pozoroval a hútal. Ako vždy ma prekvapuje blbosť mnohých jedincov. Ale vedel to už aj Einstein, keď v slávnom výroku konštatoval, že ľudská blbosť je nekonečná. Tak sa skúsme pozrieť na tých ilegálov.

Európa je zavalená desivými masami utečencov. A nik nevie, čo s nimi a ako s nimi. Jedni vyzývajú k ľudskosti, iní k radikálnym riešeniam. Jedni sa ich boja, iní zase (aspoň podľa textov) nie. Hneď na úvod prezradím a nech si pindá kto chce čo chce, ja sa ich bojím.

Po prvé.
Dúfam, že nikto nebude protirečiť, že ten exodus je organizovaný kriminálnymi skupinami, ktoré na ňom extrémne dobre ryžujú. Vie sa pomerne presne, koľko tisíc éčiek stojí prepašovať jedného migranta z Afriky do Nemecka. Nie sú to malé peniaze. Tu mi trochu nesedí, ak sa hovorí o nemajetných chudákoch.

Po druhé.
Je evidentné, že osadenstvo ilegálov je zložené z väčšej miery z mladých, dobre živených chlapov. Čo je prinajmenšom podozrivé a vyvoláva kopec otáznikov. Podľa svedkov (ostrov Kos) je typický emigrant mladý chlapec okolo 25 rokov s ajfónom v ruke.

Po tretie.
Všetci migranti (mám pocit, že úplne všetci) sa chcú dostať do Nemecka, Veľkej Británie, alebo Švédska. Akosi nikto, komu vraj ide o holý život, nechce zostať u nás, alebo v Rumunsku. A prekvapením je, že som nepočul, že by sa hnali masovo do Ruska, čo je dosť zvláštne, totiž najmä po masívnej kampani rusofilných trolov som nadobudol dojem, že Putin a jeho Rus je to najsamčeče na svete.

Teraz ku klišé.
Neviem, kto to potí zo seba. Neviem, či sú tí ľudia za to platení, alebo trpia patologickým exhibicionizmom, alebo sú len jednoducho sprostí. Sú to dve skupiny. Obe choré.

Prvá skupina.
Uverejňuje statusy, obrázky a komentáre, ktoré majú vyvolať ľútosť, súcit, alebo obraz "dobrého" imigranta. Sú to všetky fotky, na ktorých vidno plačom znetvorené tváre, zväčša nejaký dospelý s malým dieťaťom na rukách, alebo bombastická a senzačná správa, ako nejaký imigrant vykonal dobrý skutok. Choré. Do tejto skupiny patria aj tí, ktorí neustále tárajú o Slovákoch, ktorí emigrovali a tiež ich niekde prijali a teda vlastne sme povinní platiť nejaký dlh iným.
Tieto argumenty sú scestné a choré, všetky unisono.
Alebo reči typu, že ten, kto sa bojí migrantov je nácek, či bezcitné hovädo, lebo ešte žiadneho živého nevidel a už sa ho bojí. A vraj sa máme báť našich náckov a Fica s jeho bandou kmínov. Argumenty hodné Goebblesa. Potom by sme mohli argumentovať s podobnou logikou, že sa netreba báť vírusu eboly, veď ho vlastne nikto (alebo skoro nikto) nevidel.
Milí páni a dámy. Ja sa bojím aj náckov, aj Fica a jeho banditov, aj všetkých iných psychopatov, čo tu máme! Ale s tým nič nenarobíme, tí sú tu a zbaviť sa ich humánnym spôsobom je nemožné. Na to, aby som sa bál islamského vymletého radikála, nepotrebujem ho osobne poznať, do prdele vtáčej aj s vami! Na to nepotrebujem osobnú skúsenosť typu, že uvidím, ako sa odpáli niekde v metre, alebo niekomu ufikne hlavu!

Druhá skupina.
To sú zase tí, ktorí nenávidia všetkých, bez ohľadu na to, odkiaľ sú, akého sú vierovyznania, prečo utekajú. To sú presne tí, ktorí zdieľajú každú fotku a správu, kde sa ilegálovia pobili, koho znásilnili, aké domy obsadili, aký bodrel zanechali, teda všetky správy a zvesti o kriminalite imigrantov.
A asi o tom to je. Aj medzi migrantmi sú normálni ľudia, ale celkom určite aj šialenci a neprispôsobiví.

Nuž a čo mám ja osobne za problém s imigrantmi.
Dal som si naozaj záležať a nasal som dosť informácii. Na ich základe sa bojím. Lebo neviem rozoznať, kto je dobrý a kto nie. A nevie ich rozoznať nik. Pár dní dozadu som pozeral správy na stanici ZDF Info. Existuje web stránka (už si ju presne nepamätám) a isto ich je oveľa viac, kde sa dajú nájsť úplne presné inštrukcie, čo majú migranti robiť a hovoriť podľa toho, v ktorej krajine sa nachádzajú. Teda návod, ako klamať tak, aby oklamali úrady a dostali sa k vytúženému cieľu. Za každých okolností zabrániť odsunu.
Preto mám strach. Lebo všetci do jedného (a za tým si stojím) sú perfektne nabrífovaný, čo hovoriť, aby nemohli byť odsunutí. A nielen to. Rady sa týkajú aj toho, aké majú mať doklady (prípadne žiadne), aké veci pri sebe, aké peniaze a všelijaké ďalšie rady, tipy a triky, ako odrbať.
Ak ste to nezachytili, tak ja áno a považujem to za najväčšiu a reálnu hrozbu, psychovia z IS sa už dávnejšie škerili, že supiš, v davoch imigrantov vám tam prepašujeme džihádistov. A tu už končí špás. Teda pre mňa.
Môj odhad je taký (nemám žiaden výskum, je to len môj súkromný pocit), že 80% z imigrantov sú ekonomickí imigranti a isté percento z nich sú zločinci, ktorí prišli s víziou zasievať v Európe teror. Ten základný problém je, ako ich vyfiltrovať. Pochybujem, že to niekto dokáže.

Skúsenosti krajín s veľkým množstvom imigrantov z kultúrne odlišných krajín ukazuje, že sú obrovským problémom. Dokonca aj Turci, ktorí došli do Nemecka pracovať a vykonávali zväčša podradné roboty. Problémom je druhá a hlavne tretia generácia týchto gastarbeiterov. V mnohých veľkých mestách v Nemecku vznikli getá, zväčša v oblastiach panelákov, kde je dnes vysoká nezamestnanosť, kriminalita, drogy, problémy rôzneho druhu, niečo podobné, ako u nás cigánske getá v mestách. Alebo v Marseille a okolí, tam je to tak extrémne, že isté časti mesta ovláda narkomafia a islamskí privandrovalci na 100%. A keď píšem na 100%, tak to tak aj myslím. Oblasti, do ktorých ani policajt nevkročí. Všetko sú to miesta, osídlené imigrantami z najrozličnejších kútov sveta.
A áno, ten problém je, že sú aj takí, ktorí sa prispôsobili, takže ako vždy, nemožno všetkých hádzať do jedného koša.
Opakujem, ja sa ich bojím. Preto, lebo islam nepovažujem za náboženstvo, ale za ideológiu. A chorú a nebezpečnú, ktorá nemá nič spoločné s civilizovaným a demokratickým svetom. Mám z nich strach, aj keď mi je jasné, že nie všetci sú takí. Ale stačí mi vedieť, že ich takých je veľa. A to, že všetci unisono budú klamať a nikto samozrejme neprizná, že je radikálny magor a nenávidí západný svet. Skoro všetky samovražedné atentáty idú na vrub ideológie Islamu.

Reči a rečičky o nejakom kultúrnom obohatení sú bulšit. Nalejme si čistého vína a povedzme si pravdu, že OK, buďme civilizovanejší ako národy, odkiaľ utečenci utekajú, pomôžme tým, ktorí to naozaj potrebujú a nepredstavujú bezpečnostné riziko pre Európu. Bude to síce daňového poplatníka niečo stáť, ale keď to porovnáme, aké miliardy vyhadzuje EÚ nanivoč, koľko sa rozkradne, zdefrauduje a pomíňa úplne od veci, tak peniaze na to, aby sme pomohli tým, čo to naozaj potrebujú, by boli rozumne investované. Imigranti nie sú žiadnym požehnaním, žiadnym ekonomickým, ani kultúrnym prínosom, je to skôr problém. Ak si to takto povieme, OK, beriem a súhlasím, že pomôcť treba.

Ale ako to vyselektovať, ako zvládnuť tú masu? V dobe internetu sa správy šíria rýchlosťou blesku. Je jasné, že Európa nemôže živiť celú Afriku a Áziu. Ak sa spustí precedens, ktorý sa už de facto spustil tým, že napriek porušeniu hraníc a ilegálnemu vstupu do Šengenského priestoru je imigrantom dovolené zostať tu, tak o tom do pár minút vedia všetci, celý svet. A tým sa spustilo masové migrovanie a podpora organizovaného zločinu, na ktorom mafie zarábajú majland.

Áno, je pravda, že Európa dokáže bez problémov zvládnuť pár sto tisíc imigrantov. Lenže toto je len začiatok. Vie to každý, ale málo sa o tom hovorí. Každý, kto dostane azyl, môže si zavolať rodinu. Ako vieme, rodiny v rozvojových krajinách nie sú ako u nás, že dve deti a dosť. Keďže už všetci vedia, že stačí sa nachádzať v dostatočne veľkej mase a byť dostatočne drzý. Že treba len jednoducho masovo zaútočiť na hranice a nikto sa neodváži použiť násilie. Preto prichádzajú desiatky tisíc ďalších. A prichádzať budú. Neviem, či to nejde elitám do palice, ale je nemysliteľné, aby sme živili celý svet. To sa nedá zvládnuť.

Riešenie? Počul som ich dosť. Nech si kvikoce kto chce, čo chce, jediné normálne riešenie ponúkol Sulík a SaS. Prideľovanie azylov mimo územia EÚ. Radšej platiť a financovať utečenecké tábory, kde by sa politicky prenasledovaní a vojnové obete mohli prihlásiť, mali by tam základnú starostlivosť, jedlo a pitie a tam by sa lustrovali. Tí, ktorí by mali nárok, dostali by víza a potom OK, dôjdite.

Už pomaly na konci, zabudol som na ešte jednu skupinu ľudí. To sú tí, ktorí mudrujú o ľudskosti a rozčuľujú sa nad tým, že mainstream nie je empatický k obetiam amerického bombardovania (všimnite si, že unisono všetci títo spomínajú výlučne operácie Ameriky, nikdy nie Ruska, Sovietskeho zväzu, obete komunizmu, obete Izraela...) v Iraku, Líbii, Afganistane a všelikde inde. Inak povedané, že ľudia trúchlia nad 71 mŕtvymi v dodávke, ale ani brvou nepohnú nad obeťami americkej agresie. Toto sú najväčší blbci! Pozor na tieto týpky! Toto sú tí, ktorí živia v srdci číru nenávisť. Nechcem to extra rozoberať, bolo by to na nový článok. Myslím, že väčšina vie presne, o čom točím.

Záverom. Máme tu problém, státisíce ilegálnych imigrantov. Z krajín, ktoré sú nám podobné ako planéta Zem a Saturn. Určite sú medzi nimi džihádisti a potenciálne extrémne nebezpeční ľudia. Určite je väčšina z nich nevzdelaná a nemajú žiaden vzťah k našej kultúre a životnému štýlu. Určite sú väčšina z nich ekonomickí imigranti. Určite existuje riziko prenosu rôznych exotických chorôb. Určite prichádza s nimi riziko zvýšenej kriminality, ktorú už môžeme sledovať krížom krážom, kde je ich vyššia koncentrácia. Máme problém, že ak sa to nezastaví, tak nás v nasledujúcich rokoch prevalcujú. Zo skúsenosti vieme, že tí, čo už sú tu, sú väčšinou extrémne neprispôsobiví. Toto všetko spolu vo mne vyvoláva obavy. A myslím, že opodstatnené.

Pomáhať treba. Ale treba mať aj pud sebazáchovy. Ten zjavne v Európe absentuje. Na rozdiel ako napríklad v Austrálii, alebo v Amerike. Tieto krajinu už pochopili, že jednoducho nie je možné zachrániť každého na svete.
 

24 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Janko Hrasko Janko Hrasko | 31. srpna 2015 v 21:46 | Reagovat

s clankom suhlasim super napisane ... ale jedno autor nespomenul ... media ... tie nase su absolutne sialene, bud si na ich strane, vtedy ti uverejnia cokolvek (sme, dennikn, .. ) [zvlast posledne dni propaganda tychto dvoch dennikov dosahuje absolutne dno] alebo si proti a vtedy smola ... bud sa k proimigrantskemu clanku neda diskutovat vobec alebo casom sa diskusia proste "vypne" ... je to uplny hnus, pretoze media dosiahnu presny opak a potom pride kotleba, spravi bububu a bude mat hlasy, proste cele zle ...
dalsia vec je, ze politici zacinaju vydierat (dnes rakuska politicka povedala, ze kto neprijme imigrantov, nemal by cerpat eu fondy, par dni dozadu sa zase vyhrazal francuzsky politik ... a korunu tomu dnes nasadila merkelova, ked sa jednoznacne postavila na stranu imigrantov ...), kto to vsetko plati sakra?! media?! politikov?! lebo ja neverim tomu, ze nikto z nich proste nema (opravneny) strach, neverim!

2 jouda jouda | 1. září 2015 v 1:15 | Reagovat

Nemam strach z muslimskych emigrantov, mam trochu strach z teroristov. Zil som v moslimskej stvrti a neboli s nimi ziadne problemy. Velka vacsina su pohodlni, aby vyvyjali nejaku cinnost. Situacia sa casom utrasie a aj lekvare z EU sa k niecomu dokopu. http://zpravy.idnes.cz/na-jake-problemy-narazi-uprchlici-v-eu-dxi-/zahranicni.aspx?c=A150831_153231_zahranicni_ert
Co sa tyka miestnej galerky v parlamente, treba vymysliet strategiu a udriet. Nikdy nebola taka velka sanca, aby zvitazil bezmenny vizionar a ten chliev vycistil. Kritizovat vies, tak skus nieco tvorive vymysliet. Ludia nie su apaticki, len chyba spravny impulz. Dokazal to Kiska, dokazes to i ty. CCa 40% nevolicov caka na jasnu strategiu.

3 Slavomír Slavomír | 1. září 2015 v 11:19 | Reagovat

Súhlasím. Autor presne analyzoval problém imigrantov. Niet čo dodať.

4 Juraj Juraj | E-mail | 1. září 2015 v 15:59 | Reagovat

Nedá sa nesúhlasiť. opäť skvele napísané,zhrnuté.Gratulujem.

5 Obranar Obranar | 1. září 2015 v 17:29 | Reagovat

Zdravim vsetkych, co maju oci este aj na citanie textu, a nie len na pozeranie selfie fotografii.

Tak sa aj ja teda odvazim vyajdrit k tej najpalcivejsej teme na internete dneska.
Bolo by predsa smutne, keby niekto, kto od svojej dospelosti(ca. 15 rokov dozadu) v podstate denne maka ako hovado, nemal k dnesnemu dianiu co dodat.
Uz ma to tu totiz fakt zacina pomaly srat.

Nikdy som nebol nakloneny kariernym politikom a pravdupovediac sa mi skoro vsetci hnusili.
Vynimky sa v historii najdu, ale daju sa spocitat na prstoch dlhorocneho stolara.
Som totiz toho nazoru, ze kto si nedokaze zarobit na vlastne zivobitie, a len zije z prace druhych, nema co rozhodovat vobec o nicom.

Co sa tyka sucasneho stavu imigrantskej krizy, mam k tomu len jeden postreh:
Ak tuto vlnu nezastavime behom pol roka, Europa skoncila nadobro.
Z roznych kutov sveta sem totiz prudia ludia, ktori:
-nemaju casto ziadne doklady, ale zato zo 5 decak na rukach
-su prenasatelmi nakazlivych chorob z uzemi, kde my potrebujeme ockovanie
-vyznavaju Islam v roznych podobach(treba viac polemizovat?)
-su podla IS ciastocne ich bojovnikmi
-nemaju sajnu o nasich zakonoch, predpisoch, reci
-boh vie, co skryvaju v tych svojich batozkoch(kto to kontroluje?)

Co ma rozpaluje fakt do cervena:
-co pre Boha robi pohranicna straz?
-co robia policajti?
-co robia vojaci?

Keby som si ja plnil moje pracovne povinnosti rovnako svedomite, ako tito panackovia, tak mi moj sef zrejme rozkopne rit. A pravom.
Naco si platime tychto darmozracov? Co konkretne robia?
Pre Kristove rany, vsak sme im kupili dzipy, tanky, OTcka, helikoptery, lietadla, samopaly, granaty, takticke oblecko, budovy(kde sa da dobre zasivat).
To vsetko z nasich vlastnych penazi!
Ocakaval by som aspon nejaku cinnost od nich.
A nie len sa producirovat na teoretickych cviceniach NATO a pri pohodlnej prilezitosti mlatit demonstrantov.
Za tie iste peniaze by si kazdy uvedomely obcan mohol zadovazit efektivnu obranu svojho obydlia a rodiny.
Ak by tomu niekto chcel oponovat, tak zavitajte prosim do krajiny nasho vzoru - USA.

A poznamka na zaver:
Netreba zabudat, ze v Europe sme prakticky vymysleli kynozenie ludi na priemyselnej urovni.
Ja sa len desim toho dna, ked to niekto obnovi, lebo potom to uz nepojde zastavit.
Z mojej strany je to nateraz asi vsetko.

S pozdravom 'Volk ans Wehr',
Obranar

6 Trupik Trupik | 2. září 2015 v 9:17 | Reagovat

[1]: Myslím si, že ten nápad so zastavením eurofondov je brilantný a nič lepšie by sa nám prihodiť nemohlo. Už dlho vravím, že fondy ničia našu krajinu viac než len jedným spôsobom. Keby to konečne prestalo a zároveň sa nám sem prestali pokúšať nainštalovať "prišelcov", bol by to dôvod na opatrný optimizmus v záplave negatívnych zvodiek, ktoré denne čítame.

Bohužiaľ, moja predikcia ďalšieho vývoja optimistická nie je:
- Fico, Orbán a ďalší podľahnú tlaku, "zachránia eurofondy" a potom síce s reptaním ale do bodky prerozdelia si "prišelcov" ako im to Merkelová prikáže
- hneď po prerozdelení sa zruší Schengen a hranice sa uzavrú, aby sa prerozdelenci nemohli opäť zjednotiť v Nemecku

7 Milan Dagobert Milan Dagobert | E-mail | 2. září 2015 v 17:16 | Reagovat

Az na prilis vela expresivnych vyrazov v zasade dobre napisane. Myslim si ze IS je v skutocnosti zidovska aktivita, podobne ako aj cela emigracia do Europy. Jednoducho chcu etnicky zmiesanu Europu aby jej mohli vladnut uplne. Znicili Nemecko a postupuju dalej za potlesku buducich obeti

8 Marcel Burkert Marcel Burkert | E-mail | 3. září 2015 v 0:05 | Reagovat

To SaSkárkse riešenie imigrácie postráda "len" odpoveď na zrejme najzásadnejšiu otázku
a túto odpoveď som zatiaľ nepočul ani od Sulíka a nieje ani v tomto tvojom, inak dobrom článku, Boris:
Čo s člnmi plnými migrantov ktoré chcú a budú chcieť zakotviť na území EÚ? Posielať ich naspäť na more aj za cenu že sa potopia?
Alebo do tých táborov mimo EÚ o ktorých hovorí Sulík ako by už existovali alebo nebol to žiaden veľký problém ich kdesi len postaviť?

9 Milan Dagobert Milan Dagobert | E-mail | 3. září 2015 v 15:25 | Reagovat

[8]: Nie len ich posielat naspat, ale dokonca vyhodit vsetkych co prisli, inak budu mat o dovod viac aby chodili. Z ich strany je to tvrde ze idu sem a z nasej zase to ze ich posleme spat. Europa nie je smetisko odpadu celeho sveta. Sulik to povedal jemne ale skutocne natvrdo a otvorene to hovori nova platforma Cesta

10 Kamco Maka Kamco Maka | 3. září 2015 v 19:45 | Reagovat

raz to bol koniec sveta, inokedy globalne oteplovanie , vtacie chripky a tak dalej, dnes je to islamizacia, v nemecku je ich 5 milionov, Londyn je podobne na tom, nic sa nedeje, zite svoje zivoty a chodte do roboty za 300 eur,

11 kachlickar Splaska kachlickar Splaska | 4. září 2015 v 15:48 | Reagovat

Mierumilovne rodiny s detmi v Madarsku:

https://www.youtube.com/watch?v=lKVMlmC1HSM

12 anonym anonym | 4. září 2015 v 19:30 | Reagovat

[8]: [Marcel Burkert],
k "najzasadnejsim otazkam" sa taky Sulik napriklad 2.9.2015 v blogu na DennikN vyjadril o.i. takto:
"A, to je podstatná vec, každý jeden človek (napríklad taký, ktorého vyloví pobrežná hliadky z mora), ktorý by chcel žiadať o azyl, by bol bezpečne prevedený do tohto tábora."

A pise tam aj o zriadeni tych taborov, dokonca je to ovela zrozumitelnejsie ako tie vase recnicke otazky.

Ked uz sa do Sulika navazate, skuste od neho najprv precitat aspon par riadkov, nech nevyzerate ako polovicny analfabet (pisat asi viete, len citanie s pochopenim nic moc)

13 Marcel Burkert Marcel Burkert | E-mail | 4. září 2015 v 22:53 | Reagovat

Anonym, čo myslíte, nakoľko je reálne vybudovanie takých táborov ktoré by kapacitne postačovali? ktorá krajina dá na to územie? A ďalšia otázka: časový horizont vybudovania. Rok? dva? Koľko migrantov medzi tým príde do EÚ. Budeme ich vracať na more?

14 Marcel Burkert Marcel Burkert | E-mail | 4. září 2015 v 22:53 | Reagovat

Anonym, čo myslíte, nakoľko je reálne vybudovanie takých táborov ktoré by kapacitne postačovali? ktorá krajina dá na to územie? A ďalšia otázka: časový horizont vybudovania. Rok? dva? Koľko migrantov medzi tým príde do EÚ. Budeme ich vracať na more?

15 anonym anonym | 5. září 2015 v 17:51 | Reagovat

[Marcel Burkert],
vybudovat tabor o veeelkej kapacite je otazka tyzdna, financne je to menej narocne ako drzat policiu v celej Europe v pohotovosti.
S tym vracanim na more uz zacinate nudit a preto sa aj budem opakovat: okrem pisania skuste aj citat napr.https://dennikn.sk/blog/centralny-prijimaci-tabor-pre-ziadatelov-o-azyl/) - tam je o.i aj pojednanie o tom, ktora krajina by na to dala uzemie (a moj dodatok: Gronsko ako sucast EU je uz preludnene ?  Ak nie ...)

16 vlado vlado | 5. září 2015 v 21:26 | Reagovat

Podla mna je v tom celom este jeden problem: kazdy narod, etnikum, skupina, ked je vo vacsine, tak zacne vytlacat ostatnych. Toleruje mensiny, pokial ho neohrozuju.
Ano, plati to aj na nas, Slovakov: uzemia obyvane Madarmi su postupne obsadzovane Slovakmi - Samorin, Dunajska Luzna, .... a Madari sa tam stavaju mensinou. Povodne skoly s vyucoivacim jazykom madarskym vymiznu, za par desatroci budu cisto slovenske, v obchodoch bude pocut len slovencina, postupne sa deti Madarov prisposobia a v neviem kolkej generacii uz budu hovorit len po slovensky. Mozno ostane nejaky folklor.
A podobne to bude, ak sa sem pristahuje vela moslimov. Aby o 200 rokov sa nasi vnuci necudovali, preco ich prapradedko ma na hrobe kriz, ked tam predsa ma byt polmesiac?!

17 Roman Almáši Roman Almáši | 22. září 2015 v 12:10 | Reagovat

Galko prebehol. Uz viac neverte tomu chytrakovi, lebo sa prevalilo, ze ten chlap je na tajnej vyplatnej listine Smeru.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama